Išvažiuoti iš Palangos oro uosto netrukus taps patogiau

Išvažiuoti iš Palangos oro uosto netrukus taps patogiau

Rasa GEDVILAITĖ, 2016 11 07

Pasitinkant ar išlydint keleivius oro uoste norisi jausti kiek kitokias emocijas, nei tas, kurias gali sukelti nepatogumai dėl, pavyzdžiui, susidariusių kliūčių išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės. Viena keleivė palangiškius vienijančioje socialinio tinklo paskyroje viešai iškėlė diskusiją, kaip gali būti, jog susimokėti už automobilio stovėjimą reikia ne prie išvažiavimo, o kitame aikštelės gale.

Kaip išmanevruoti?

Kaip teigė problemą iškėlusi Eglė, visiška nesąmonė, jog susimokėti už stovėjimą reikia ne prie išvažiavimo, o kitame gale. „Kiek teko būti, regėjau tokią situaciją: stovi kolona automobilių, norinčių išvažiuoti iš aikštelės, o pirmasis automobilis, esantis prie užkardo, pasirodo, viršijo stovėjimo laiko limitą. Tada jam reikia apsisukti, ar kaip kitaip išmanevruoti, bet iš tikro nėra tokios galimybės, nebent prastumdant visą laukiančiųjų koloną atbuliniu būdu. Belieka išlipti ir eiti susimokėti, bet tuomet kitų laukiančiųjų laiko sąskaita. Todėl žmonės lūkuriuoja pakelėse ir bijo į aikštelę važiuoti, nes išvažiuoti iš jos kažkaip sunku“, – savo pastebėjimą išsakė ji.
Į diskusiją įsitraukę palangiškiai išsakė įvairių nuomonių. Pastebėta, jog apskritai į stovėjimo aikštelę baisu įvažiuoti, nes įprastai ten nėra vietų.
„Tikra tiesa. Skrydžių padaugėjo, – tai sveikintina, bet su parkavimu tai siaubas kažkoks! O juk pasitinkančių ir išlydinčių taip pat padaugėjo, o automobiliam sustoti nėra kur, arba jos netelpa į aikštelę. Reikėjo pirmą aikštelę didesnę padaryti, o ne užtvarų pristatyti nesąmoningų“, – kalbėjo kita palangiškė.
Aiškintasi, jog galima rasti išeitį ir neteks užlaikyti eilę. Pavyzdžiui, pasitikrinti kasoje, kur reikia suvesti numerį, kiek stovėta, ir jei laikas buvo viršytas, tai keleiviui bus parodyta, tuomet iškart galima ir susimokėti, dar neįlipus į automobilį.

Tikisi, kad išsispręs

Kaip teigė Eglė, Vilniuje sistema kitokia – įvažiuojant gauni kortelę, pasistatai automobilį ir eini, grįžęs eini tiesiai prie mokomato, dedi kortelę, jeigu reikia, susimoki ir važiuoji pro užkardą. „Paprasčiau ir būti negali. O čia nežinai, spėsi – nespėsi. Iš visų Lietuvos oro uostų – šis mažiausias, srautai žmonių taipogi, procedūros vyksta labai greitai – čia atskrido, čia išėjo, o aikštelėje atrodo, kad JFK oro uostas (Džono F. Kenedžio tarptautinis oro uostas) būtų“, – kalbėjo Eglė.
Ji „Palangos tiltui“ sakė, jog nemėgsta viešai kelti problemų, tačiau ši jai atrodė labai aktuali, kurią reiktų apsvarstyti su kitais palangiškiais.
„Jūs pabandykite kada nuvažiuoti, kai atskrenda lėktuvas ir pasižiūrėti. Iš tiesų labai nepatogu ir labai neapgalvota. Aš gal pirmą kartą taip pasidalinau savo mintimis, bet visai smagu padiskutuoti ir rasti bendraminčių, o dar smagiau būtų, jei tai vienaip ar kitaip išsispręstų“, – vylėsi jauna moteris.
Viena palangiškė tikino, jog teiravosi dėl šios situacijos ir jai buvo pasakyta, kad tai tik laikini nesklandumai, ketinama imtis pertvarkų stovėjimo aikštelėse.

Aikštelė bus patogesnė

Apie šią situaciją teiravosi ir „Palangos tiltas“. Kaip teigė Lietuvos oro uostų komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė, Palangos oro uoste veikia tokia pati sistema kaip ir Kauno bei Vilniaus oro uostuose. „Keleivių patogumui, kartą per parą Palangos oro uosto automobilių stovėjimo aikštelėje 10 minučių galima stovėti nemokamai – tai ypač patogu, jeigu norima atsisveikinti su išskrendančiais artimaisiais“, – akceptavo pašnekovė.
Pasak jos, aikštelėje yra viena kasa, kurioje reikia susimokėti už stovėjimą dar prieš iš jos išvažiuojant. Susimokėjus, išvažiuoti iš aikštelės skiriama 15 minučių, kurios į stovėjimo laiką neįskaičiuojamos ir neapmokestinamos.
„Apgailestaujame, kad keleivei teko patirti nemalonumų, visada atsižvelgiame į keleivių pastebėjimus bei jų įžvalgas, tad greitu metu planuojame pokyčius, kurie oro uosto automobilių stovėjimo aikštelę padarys dar patogesnę“, – patikino A. Mažeikytė.

Palangos oro uostas pradėjo veikti 1937 metais. Po dviejų metų Lietuvoje buvo atidarytas pirmasis reguliarus oro maršrutas Kaunas – Palanga.
Iš Palangos oro uosto vykdomi reguliarūs reisai į Kopenhagą (Danija), Oslą (Norvegija), Rygą (Latvija), Londoną (Jungtinė Karalystė), Varšuvą (Lenkija). Aviakompanijų LOT, SAS ir airBaltic jungiamųjų reisų dėka iš Palangos galima nuskristi į daugelį kitų Europos miestų. Vasaros sezono metu vykdomi reguliarūs reisai į Maskvą (Rusija) ir Minską (Baltarusija).


Jūsų komentaras:

CAPTCHA



Taip pat skaitykite

Meras Šarūnas Vaitkus savo asmeninėje paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ vakar paliko įrašą: „Pagaliau ledai pajudėjo. Ačiū Vyriausybei, Premjerui ir kancleriui už operatyvius sprendimus siekiant Šventosios uosto atgimimo.“


Pagrindinė miesto gatvė – Vytauto g. – netrukus taps draugiškesnė pėstiesiems – šiuo metu intensyviai vyksta atkarpos nuo Bangų g. iki Kastyčio g. šaligatvio remonto darbai. Šaligatvis bus sutvarkytas vakarinėje minėtos Vytauto g. atkarpos pusėje.


Vanagupės gatvėje šiuo metu triūsia darbininkai – atnaujinamas šios gatvės šaligatvis, besitęsiantis nuo Vytauto g. iki Lino tako. Artimiausiuose Savivaldybės planuose, jei viešieji pirkimai vyks sklandžiai – dar šiemet atnaujinti ir dalį važiuojamosios Vanagupės gatvės dangos.


Palangos oro uosto direktorius Marius Gelžinis, prieš ketvertą metų atvykęs dirbti ir gyventi į kurortą, įsitikinęs, jog jam pasisekė: jis pateko į gerą „dirvą“. Susitikusi su jaunatvišku, sportišku, maloniai bendraujančiu ir greitai bei tiksliai į pateiktus klausimus atsakančiudirektoriumi, supratau,jog mano pašnekovas veltui laiko ir žodžių...


Restauruoto Palangos „Anapilio“ teritorija netrukus taps patraukliu parku

Palangos m. savivaldybės informacija, 2017 05 12 | Rubrika: Miestas

Neilgai trukus praeivių akis trauks ne tik restauruota viena iš gražiausių medinių kurorto vilų – „Anapilis“, bet ir išpuoselėta jos aplinka – šį mėnesį pradedami garsiosios vilos teritorijos sutvarkymo darbai. Darbus atliksiančio UAB „Pamario restauratorius“ direktoriaus pavaduotojas statybai Algimantas Zokaitis teigė, jog veikla bus...


Pasitinkant ar išlydint keleivius oro uoste norisi jausti kiek kitokias emocijas, nei tas, kurias gali sukelti nepatogumai dėl, pavyzdžiui, susidariusių kliūčių išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės. Viena keleivė palangiškius vienijančioje socialinio tinklo paskyroje viešai iškėlė diskusiją, kaip gali būti, jog susimokėti už automobilio...


Birželio pradžioje įvykęs oficialus uosto atidarymas skelbė, jog Šventoji nuo šiol gali drąsiai vadintis ne tik kurortu, bet ir uostu. Tačiau netrukus džiaugsmą naujuoju miestelio traukos objektu nustelbė kita žinia: smėliu užneštas įplaukos kanalas ir laivyba jachtomis bei pramoginiais kateriais Šventosios uoste yra sustabdyta.


Pagal Europos Sąjungos projektą Palangos oro uoste yra vykdomas naujas projektas „Tarptautinio Palangos oro uosto avarinių gelbėjimo darbų pastato statyba – projektavimas“, kuris pagerins Palangos oro uosto darbuotojų darbo kokybę.


Šventosios uostas taps ispanišku

www.ve.lt, 2010 01 20 | Rubrika: Miestas

Praėjusį antradienį Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje Ispanijos inžinierių, konsultantų bei architektų kompanijos „Alatec“ direktorius regioninėms konsultacijoms Enrique Uribarri pristatė Šventosios jūrų uosto atstatymo galimybių studijos tarpinę ataskaitą.


Šventojoje Klaipėdos apskrities viršininkas Arūnas Burkšas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas, Palangos miesto savivaldybės meras Vytautas Stalmokas su savivaldybės administracijos direktoriumi Valerijumi Kuznecovu bei laikinuoju miesto vyriausiuoju architektu Svajūnu Bradūnu, dalyvaujant Šventosios seniūnui Eugenijui Čilinskui, aptarė Šventosios...


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius