Kas vežios keleivius mieste po Naujųjų metų?

Linas JEGELEVIČIUS, 2016-08-22
Peržiūrėta
2135
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Kas vežios keleivius mieste po Naujųjų metų?

Jau dvi savaites po Palangą ir į Klaipėdą važinėja keleivių vežėjos „Vlasava“ naujas autobusas ISUZU, o įmonė planuoja į kurortą iki metų pabaigos parvaryti dar du tokius autobusus, bet jos planus temdo ne itin aiški ateitis. Gruodžio 31-ąją baigiasi „Vlasava“ sutartis su miesto savivaldybe dėl vietinio keleivių pervežimo teikimo paslaugos, o kadangi savivaldybė įmonei siunčia signalus, kad tokia paslauga jai yra per brangi, gali būti, kad Palanga pasirinks naująjį vežėją.
„Tam tikslui yra paskelbtas tarptautinis konkursas. Tokiai paslaugai toliau teikti „Vlasava“ ir toliau lieka tinkamiausia, bet savivaldybės netenkina jos reisų parinkimas – dažnai vežamas vos vienas ar du keleiviai, nors savivaldybei paslauga nepigiai kainuoja“, – „Palangos tiltui“ sakė Palangos miesto savivaldybės vicemeras Rimantas Antanas Mikalkėnas.
Pavasarį „Vlasava“ į tolimus reisus palydėjo 7 apynaujus patogius, ekologijos standartus atitinkančius, su ypač greitu G4 internetu autobusus.
Keleiviams pervežti mieste „Vlasava“ naudojasi dotacija iš miesto biudžeto – apie 75 tūkst. eurų per metus. „Kitaip tokios paslaugos teikimas mūsų privačiai bendrovei būtų nuostolingas. Pastebėkime, kad miesto viešuoju transporto naudojasi ne itin daug keleivių, bet jų srautai ir čia, ypač iš Palangos į Šventąją ir atgal, vasarą išauga“, – sakė S. Čepkauskas.
UAB „Vlasava“ direktorius tikina, kad „Vlasava“ autobusu nuvažiuoto Palangoje kilometro savikaina yra 0,70 euro centų. Kitose savivaldybėse, kurios taip pat remia vietinius vežėjus, ji yra gerokai didesnė – 1,20 euro už kilometrą.
„Ir už du kitus laukiamus ISUZU autobusus sumokėtas avansas, tai toks netikrumas, kas laukia įmonės po Naujųjų – teiksime vietinio susisiekimo keleivių pervežimo paslaugą ar ne – nelabai gerai nuteikia. Blogiausiu atveju, jeigu mūsų paslaugų miestui neprireiks, įsigytus autobusus panaudosime kituose rajonuose“, – vylėsi S. Čepkauskas.
Jis stebisi, kad miestas „nelabai supranta“, jog „Vlasava“ negali teikti pigesnės paslaugos negu dabar – tai yra pigiau nei 0,70 euro centų už kilometrą.
„Kaip sakiau, tokios paslaugos vidurkis šalyje – 1,20 euro už kilometrą, Klaipėdoje – 1euras“, – sakė direktorius.
Jis neabejoja, kad, net jeigu „Vlasavai“ ir nepavyksią laimėti naujojo konkurso, jo nugalėtojas nebus pajėgus paslaugą teikti pigiau.
„Net neįsivaizduoju, kaip kas galėtų pigiau nei mes vežti“, – sakė S. Čepkauskas.
Jis nuogąstauja, kad savivaldybės sąlygos naujame konkurse gali būti itin nepalankios „Vlasavai“.
„Prieš mėnesį savivaldybė liepė pateikti savo veiklos ataskaitą, nors sutartyje niekur nenurodyta, kad tai turime padaryti nepasibaigus metams. Tikiuosi, kad visiems kandidatams bus vienodos sąlygos, – vylėsi įmonės savininkas. – Esame labai daug investavę į įmonę“.
Užsimenama, kad esama ir mokėjimų sutrikimų atsiskaitant su vežėja.
Vicemeras R. A. Mikalkėnas „Palangos tiltui“ sakė, kad konkursas vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais paslaugai teikti jau yra paskelbtas. „Tikimės, kad jame dalyvaus ir „Vlasava“. Geresnio vežėjo tokiai paslaugai šiai dienai neturime. Tik blogai, kad šis vežėjas turi labai daug tuščių reisų, kurių išlaikymas savivaldybei kainuoja nemažus pinigus, – pabrėžė vicemeras. – Jeigu jie vėl laimės, reikės tokius netolygumus sureguliuoti naujoje sutartyje“.
Jis neatmeta galimybės, kad paslaugą po Naujųjų teiks naujas vežėjas. „Visko gali būti. Savivaldybė nori žiūri į ateitį ir nori, kad jos dotacija paslaugai teikti būtų panaudojama racionaliai“, – pabrėžė R. A. Mikalkėnas.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Trečiadienį Palangos oro uoste paminėta graži sukaktis – skrydžių bendrovė „airBaltic“ iš kurorto keleivius skraidina jau 15 metų.


Palangos 5-11 klasių mokiniai šiuos mokslo metus baigs nuotoliniu būdu – toks sprendimas priimtas atsižvelgus į moksleivių tėvų išsakytą nuomonę. Didžioji dalis – per 70 proc. dalyvavusiųjų apklausoje – pasisakė už tai, kad šiuos mokslo metus 5-11 klasių mokiniai baigtų nuotoliniu būdu (V. Jurgučio progimnazijoje už nuotolinį mokymosi būdą pasisakė 72...


Lietuvos geležinkelių“ grupės bendrovė „LG Keleiviams“ jau ketvirtus metus iš eilės pasiūlys tiesiogines keliones į Lietuvos pajūrio kurortus. Pirmieji traukiniai į populiariuosius pajūrio miestus – Palangą, Nidą, Preilą, Pervalką ir Juodkrantę – keliones pradės birželio 5-ąją.


Karantino laikotarpiu sumažėjus keleivių srautui, nuo balandžio 1 d. iki karantino pabaigos sumažinamas reguliaraus susisiekimo maršrutų skaičius mieste. Kai kurie reisai nutraukiami.


Gauti pranešimai apie du patvirtintus COVID-19 atvejus Palangos mieste. Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Klaipėdos departamentas š. m. kovo 26 d. pateikė informaciją, kad yra gauti pranešimai apie du patvirtintus COVID-19 atvejus Palangos mieste.


Kilnios iniciatyvos koronaviruso nelaimės metu byra kaip iš gausybės rago. Triūsia ne tik miesto Savivaldybės savanoriai (plačiau apie juos skaitykite antrame mūsų laikraščio puslapyje – L. J. ) – pagalbos ranką tiesia ir kitos miesto labdaros organizacijos, „Lions“ ir Caritas.


Kas vežios keleivius mieste po Naujųjų metų?

Linas JEGELEVIČIUS, 2016 08 22 | Rubrika: Miestas

Jau dvi savaites po Palangą ir į Klaipėdą važinėja keleivių vežėjos „Vlasava“ naujas autobusas ISUZU, o įmonė planuoja į kurortą iki metų pabaigos parvaryti dar du tokius autobusus, bet jos planus temdo ne itin aiški ateitis. Gruodžio 31-ąją baigiasi „Vlasava“ sutartis su miesto savivaldybe dėl vietinio keleivių pervežimo teikimo paslaugos, o kadangi savivaldybė...


Palangiškiai žiemą apsnūdusiame mieste pasigenda pramogų. Šaltuoju metų laiku jau bene šeštus metus iš eilės vis žadama išpilti čiuožyklą, tačiau pažadai taip ir liko pažadais. Norima mažinti sezoniškumą, tačiau galimybių kurorto svečius ir gyventojus sukviesti ant ledo niekaip niekas neranda? Miesto politikai žada, jog čiuožykla greičiausiai...


Penktadienį Palangos moksleiviai, mokytojai ir visi, kurie domisi šiuolaikinio meno kūrybos praktikomis bei nori jas išbandyti, tuėjo galimybę tai padaryti naujųjų medijų meno kūrybinės stovyklos užsiėmimuose.


Nepaliaujanti stebinti šiltais žiemos orais sausio pirmoji savaitė atnešė daugiau siurprizų – antradienį Palangoje griaudėjo perkūnija, sužaibavo, o ketvirtadienį pajūryje siautė iki 30 metrų per sekundę vėtra. 


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius