Kiekvienas klientas – svarbus, bet didžiausias dėmesys – turtingiems pirkėjams iš Rusijos

Kiekvienas klientas – svarbus, bet didžiausias dėmesys – turtingiems pirkėjams iš Rusijos

Linas JEGELEVIČIUS, 2013 07 25

Jau gerą pusmetį Palangoje veikia naujas nekilnojamojo turto žaidėjas – kompanija „Green-Haus“. Jos direktorius Mindaugas Miškinis nekilnojamojo turto versle – patyręs ekspertas: dirba jame beveik dešimt metų. M. Miškinis atsakė į „Palangos tilto“ klausimus.
– Kokia „Green-Haus“ veiklos Palangoje pradžia?
– Lūkesčiai pasiteisino. Nesu nekilnojamojo turto rinkos naujokas. Padėjau įkurti šį prekinį ženklą, išanalizavęs nekilnojamojo turto rinką ir specifiką Palangoje. Numačiau mūsų veiklos strategiją ir kryptis.
– Kokios jos? Ar nėra itin drąsu naujai nekilnojamojo turto kompanijai imtis veiklos Palangoje, kur jau veikia ne viena panašios veiklos bendrovė ir kur žiemą nekilnojamojo turto rinka apmiršta?
– Sėkmingą verslą ne visada garantuoja kompanijos dydis ir net ne patirtis, o orientavimasis į tam tikrą segmentą bei kuo atidesnis, individualesnis klientų aptarnavimas.
Neretai girdžiu iš mūsų klientų atsiliepimus apie jų potyrius bendraujant su kitomis kurorto nekilnojamojo turto bendrovėmis. Patikėkite, jie dažnai – ne patys geriausi, švelniai tariant.
„Green-Haus“ siūlo labai individualų, į kliento reikmes orientuotą bendradarbiavimą, kuris yra ir greitas, ir efektyvus, bei sutelktas į abiems sandorio šalims labiausiai rūpimą rezultatą.
Garantuoju, kad mes kiekvienam klientui esame gerokai dėmesingesni bei geriau suprantame ne tik įvairių poreikių, bet ir skirtingų tautybių klientus, kadangi be lietuvių ir rusų kalbų – laisvai komunikuojame ir anglų bei vokiečių kalbomis.
– Kokia jūsų niša kurorto nekilnojamojo turto rinkoje?
– Poilsiui skirtas nekilnojamasis turtas. Visų pirma, nekilnojamasis turtas prie vandens telkinių bei saugotinose teritorijose dauguma atvejų – ekskliuzyvinis nekilnojamasis turtas. Taip pat orientuojamės ir į prabangų nekilnojamąjį turtą, investicinius projektus, naujos statybos projektus bei jau veikiančių verslų pardavimą, t.y. viešbučiai, restoranai ir pan.
– Jūsų bendrovės tinklalapis kol kas – tik rusų kalba. Ar tai reiškia, kad išimtinai orientuojatės tik į rusų klientūrą?
– Nebūtinai – kiekvienas klientas mums yra svarbus. Bet esate teisus: didžiausią dėmesį teikiame klientams iš Rytų, pirmiausia, Rusijos.
Kita „Green-Haus“ veiklos kryptis – kaimo sodybų, skirtų poilsiui bei turizmui, pardavimas. Siūlome įsigyti nekilnojamojo turto vaizdingose vietovėse – šalia vandens telkinių, piliakalnių.
Sodybos gali sudominti ne tik Rytų klientą, bet ir dažną lietuvį ar pirkėją iš Vakarų Europos.
Kol kas daugiausiai sodybų galime pasiūlyti Žemaitijoje.
Mūsų rinkos analizė rodo, kad rusus labiausiai domina ekskliuzyviniai objektai – prabangūs apartamentai bei vilos, vaizdingose vietose – pajūrio juostoje.
– Kaip pasiturinčiam potencialiam klientui iš Rusijos sužinoti apie jus? Ypač tam, kuris net neketina artimiausiu metu atvykti čia, bet domisi įsigyti gražią sodybą ar vilą Lietuvoje?
– Tiems, kurie iš anksto ieško nekilnojamojo turto, dar būdami Rusijoje, pagelbės visas tuzinas užsienio nekilnojamojo turto portalų, kuriuose galima rasti daug mūsų parduodamų objektų.
O jau atvykusiems į pajūrį, padės Palangos turizmo informacijos centras, kuriame turistai iš Rytų gali rasti pirminę informaciją apie mus bei mūsų teikiamas paslaugas.
Ne paslaptis, kad nekilnojamo turto rinkoje konkurencija yra itin arši, todėl tenka ir paslapukauti, kad konkurentai nepasinaudotų naujomis idėjomis.
Galiu pasakyti, kad aš, kaip nekilnojamojo turto brokeris, tikrai neturiu pasiūlyti tūkstančio objektų, bet ir iš poros šimtų siūlomų kiekvienas ras ką pasirinkti, juolab, kad didžiąją dalį jų galima įsigyti tik mūsų kompanijoje.
– Kodėl „Green-Haus“?
– Šis pavadinimas gimė jau gana seniai, tik rinkoje atsirado vos prieš pusmetį. Ne atsitiktinai pavadinimas sudarytas iš dviejų skirtingų kalbų žodžių: „Green“ – iš anglų kalbos išvertus reiškia žalia, o „Haus“ – vokiečių kalba – namą. Jau beveik dešimtmetį esame ES dalis, todėl ir šiandieniniai vietiniai verslai privalo būti globalūs. Šis dvikalbis pavadinimas tarnauja kaip nuoroda tiek anglakalbiui ar skandinavui, tiek ir vokiečiui ar austrui. Be to „Žalias namas“ neatsiejamas ir nuo mažo kaimo namelio, samanomis apaugusiu stogu, – šalia ežero, bei nuo prabangios „išmaniosios“ vilos pajūryje, taupančios energetinius išteklius.
– Kokias kitas paslaugas be pirkimo ir pardavimo teikiate?
– Atliekame ir preliminarų turto vertinimą, taip pat užsiimame nuoma bei nekilnojamojo turto administravimu. Be to visada esame pasiruošę suteikti konsultaciją visais su nekilnojamuoju turtu susijusiais klausimais.
– Ar bendrovė dirbs kurorte visus metus?
– Taip, visus. Bet, žinoma, kaip ir visas verslas Palangoje, didžiausio klientų antplūdžio tikimės šiltuoju metu. Esu įsitikinęs, kad Palangoje dirbsime ilgai ir sėkmingai ne vienerius metus. 


Jūsų komentaras:

CAPTCHA



Taip pat skaitykite

2016 m. gruodžio 16 d. laikraštyje „Palangos tiltas“ ( Nr. 94 (1528) ir laikraščio internetinėje svetainėje www.palangostiltas.lt 2016 m. gruodžio 15 d. (http://www.palangostiltas.lt/pagal+testamenta++milijonierius+bet+turto+kratosi,7,2,7358.html) buvo paskelbtas ir iki šiol skelbiamas žurnalisto Lino Jegelevičiaus straipsnis „Pagal...


Praėjusią savaitę Klaipėdos apygardos administracijos teismas, išnagrinėjęs UAB „Palink“ skundą dėl Palangos miesto savivaldybės Tarybos sprendimo padidinti turto mokesčio tarifą 2014-iesiems metams, nusprendė, jog Tarybos sprendimas padidinti tarifą nuo 0,5 iki 3 proc. buvo teisėtas.


Jau gerą pusmetį Palangoje veikia naujas nekilnojamojo turto žaidėjas – kompanija „Green-Haus“. Jos direktorius Mindaugas Miškinis nekilnojamojo turto versle – patyręs ekspertas: dirba jame beveik dešimt metų. M. Miškinis atsakė į „Palangos tilto“ klausimus.


Vakar įvykusiame Palangos miesto savivaldybės Tarybos posėdyje pirmiausia tylos minute buvo pagerbtas netikėtai į Anapus išėjusio Tarybos nario Giedriaus Šatkausko atminimas. Dėl jo mirties buvo nuspręsta nagrinėti tik tris darbotvarkės klausimus, kurių nebuvo galima atidėti dėl įsipareigojimų.


Lietuvos statistikos departamentas pranešė optimizmo nekeliančius skaičius: naudojantis Lietuvos Respublikos 2011 metų visuotinio gyventojų ir būstų surašymo duomenimis, 2011 m. kovo 1 d. 103 šalies miestuose ir 16 762 kaimo gyvenamosiose vietovėse gyveno 3 mln. 43 tūkst. 429 nuolatiniai gyventojai. Palangoje jų suskaičiuota 15 tūkst. 732.


Savivaldybei nekilnojamojo turto verslas nesiseka

Livija GRAJAUSKIENĖ , 2012 10 25 | Rubrika: Miestas

Savivaldybės administracija jau kelintą kartą skelbia du viešuosius aukcionus, kurių metu jau ne pirmą kartą bando parduoti jai nuosavybės teise priklausančius objektus J. Basanavičiaus g. 36 ir Gintaro g. 13. Tačiau „biznis“ su nekilnojamuoju turtu nesiseka – spalio septynioliktąją eilinio aukciono rengėjai vėl nesulaukė nei vieno pirkėjo.


Neprižiūrintiems turimo turto – didesni mokesčiai

„Palangos tilto“, Palangos m. sav. inf., 2012 03 22 | Rubrika: Miestas

Apleistų ir neprižiūrimų pastatų savininkai Palangoje sulaukė pirmojo rimto vietos politikų bei Valstybinės mokesčių inspekcijos atsako – kurorto Savivaldybės tarybai apsisprendus nesirūpinantiems savo pastatais taikyti maksimalų 1 proc. nekilnojamojo turto mokesčio tarifą, ne vienam asmeniui šiemet teks gerokai labiau, nei iki šiol, paploninti piniginę.


Apie nuosavą būstą svajoja kone kiekvienas lietuvis. Ko gero, norą turėti savo būstą būtų galima pavadinti nacionaliniu lietuvių tautos bruožu. Mes nesinuomojame būsto – mes jį perkame. „Palangos tiltas“ pasidomėjo kaip sekasi nekilnojamojo turto agentūroms pardavinėti butus, nuosavus namus bei žemės sklypus Palangoje – kokia nekilnojamojo turto Palangoje paklausa ir...


Vakar įvyko Palangos savivaldybės Tarybos posėdis, kuriame dalyvavo 19 Tarybos narių. Mero Šarūno Vaitkaus siūlymu, darbotvarkė buvo papildyta dviem klausimais – dėl Kelių direkcijos skirto 1, 67 milijono litų miesto keliams ir gatvėms paskirstymo ir  administracinės komisijos prie miesto savivaldybės sudarymo.


Nekilnojamojo turto rinka yra visos ekonomikos svarbi sudedamoji dalis. Nekilnojamojo turto (NT) kainos skirtingose pasaulio šalyse vystosi panašia kryptimi – iki 2007 metų jos augo abejose vandenyno pusėse. Tai specifinė rinka dėl investicinio prekės pobūdžio ir unikalumo. Ekonominės sąlygos lemia, kad NT rinka visame pasaulyje pasiekia bumą ir tada patiria nuosmukį. Bumas ar, kitaip...


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius