Projekto „Lyderių laikas 3“ kūrybinės komandos įvadinė sesija

Projekto „Lyderių laikas 3“ kūrybinės komandos įvadinė sesija

2018 04 12

Balandžio 9 d. Palangos švietimo pagalbos tarnyboje į įvadinę sesiją rinkosi Palangos savivaldybės projekto „Lyderių laiko 3“ kūrybinė komanda, kurios tikslas buvo aptarti galimas švietimo pažangos savivaldybėje kryptis.
Sesijos metu dalyviai išreiškė savo lūkesčius bei viltis, ko tikisi viso projekto įgyvendinimo metu. Buvo aktyviai diskutuojama apie tai, kokios Palangos savivaldybėje švietimo problemos būtų aktualiausios, ir ką galėtume pakeisti, siekiant atliepti į vaikų ir tėvų poreikius bei gerinant ugdymo proceso kokybę visose švietimo ugdymo įstaigose.
Dalyviai iškėlė 12 temų, kurios pasirodė svarbios. Diskutuojant bei analizuojant išsamiau, išryškinant problemiškumą bei aktualumą, išskirtos trys daugiausiai dėmesio sulaukusios kryptys:
Mokinio (vaiko) aktyvinimas pamokoje (ugdomojoje veikloje). Buvo svarstoma, ar tradicinė pamoka, kurioje mokytojas dirba, o mokinys klausosi (o gal ne) tinka šiuolaikiniam mokiniui. Mokyklose vis dar vyrauja akademinis mokymas. Kalbėta apie tai, kad informacijos perteikimas nebėra aktualus, nes visa informacija yra lengvai pasiekiama, tad svarbu mokinį paskatinti domėtis, pačiam rasti informaciją, ją analizuoti, daryti išvadas, siūlyti sprendimus, skatinti tapti aktyviu pamokos dalyviu. Mokiniai keičiasi, jie kitokie negu buvo prieš 20 ar 30 metų. Pamokoje turėtų vyrauti netradiciniai ugdymo metodai, skatinantys mokinių aktyvumą, kūrybiškumą, loginį ir kritinį mąstymą. Taip pat aktualu ir mokymo aplinkos įvairinimas nuo aplinkos klasėje keitimo iki ugdymo kitose aplinkose. Buvo kalbame ne tik apie mokyklas, bet ir apie darželius, neformaliojo švietimo įstaigas.
Tėvų įtraukimas. Ar tikrai tėvai yra laukiami švietimo įstaigose? Ar jie yra pilnaverčiai bendruomenės dalyviai? Ar sudarytos galimybės bendradarbiauti kuriant įstaigos viziją, prisidėti prie įstaigos vadybos, ugdymo proceso? Ar visi gali prisidėti, ar tik kai kurie, esantys tėvų komitetuose, įstaigos taryboje? Ar bendravimas nėra tik formalus, kviečiantis dalyvauti susirinkimuose ir kita? Šie ir kiti klausimai buvo iškelti diskusijos metu. Svarstoma, kad aktyvesnis tėvų įtraukimas kelia jų pasitikėjimą įstaiga, didina mokinių mokymosi (vaikų ugdymosi) motyvaciją, gerina jų pasiekimus.
Socialinių – emocinių kompetencijų plėtojimas. Dalyviai diskutavo, kaip švietimo įstaigos bendruomenė bendrauja, bendradarbiauja, ar sugebame pastebėti, suprasti vieni kitus, ar galime atvirai kalbėtis, tartis, ar žinome, kuo gyvena mūsų ugdytiniai?
Kūrybinė komanda išsiskirstė su užduotimi: aptarti iškilusias temas su savo bendruomenėmis ir kitam susitikimui parsinešti informaciją apie jų nuomonę.
Kviečiame Palangos miesto bendruomenę aktyviai prisidėti prie savo vaikų švietimo kokybės gerinimo ir dalyvauti diskusijose. Savo nuomonę galite pareikšti apsilankę šiame puslapyje www.manoapklausa.lt/apklausa/992642205/.

Palangos m. sav. inf.


Jūsų komentaras:

CAPTCHA



Taip pat skaitykite

Palangos V. Jurgučio pagrindinės mokyklos direktorės pavaduotoja, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Rima Šalkauskienė buvo pagerbta, kai jai Vaikų kūrybinės iniciatyvos fondo (VKIF) atstovai Vyriausybėje vykusio renginio metu įteikė garbės raštą Lietuvos šimtmečio proga.Ji buvo vienintelė mokytoja iš Palangos, nusipelniusi tokio pagerbimo.


Balandžio 9 d. Palangos švietimo pagalbos tarnyboje į įvadinę sesiją rinkosi Palangos savivaldybės projekto „Lyderių laiko 3“ kūrybinė komanda, kurios tikslas buvo aptarti galimas švietimo pažangos savivaldybėje kryptis.


Vasario 2 d. (šiandien) 17 val. atidaroma Reginos Šulskytės paroda „Mano laikas“, kurią autorė skiria savo mamos atminimui.


Šį sekmadienį Lietuvoje bus įvestas vasaros laikas. Kovo 26-ąją 3 valandą nakties laikrodžių rodykles reikės pasukti viena valanda pirmyn. Tai kasmet, du kartus per metus, kyla diskusijos, kam to reikia, kodėl reikia griauti nusistovėjusią tvarką.  


Sausio 21 dieną Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centro kurorto verslo skyriaus mokiniai kartu su tarptautinio projekto „Role of Youth in Society“ partneriais iš Islandijos, Suomijos, Latvijos ir Estijos, Palangoje įgyvendino vieną iš projekto etapų, skirtą savanoriškai veiklai. Tuo tikslu projekto dalyviai lankėsi Palangos globos namuose, Neįgaliųjų...


„Ramybės“ kultūros centre vyksta Lietuvos muzikos ir teatro akademijos dėstytojo Agniaus Jankevičiaus  vadovaujamos tarptautinės kūrybinės dirbtuvės „Teatras vaikams. Ritmas ir poezija“.


Startuoja nauja palangos miesto laikraščio "Palangos tiltas" rubrika: Politikų, bendruomenės lyderių žodis.


Palangoje – Nacionalinės moksleivių akademijos žiemos sesija

„Palangos tilto“ informacija, 2013 01 07 | Rubrika: Jūros vaikai

  Visą savaitgalį Palangoje triūsė jaunieji protai, susirinkę į Nacionalinės moksleivių akademijos (NMA) žiemos sesiją. Gabiausi ir perspektyviausi Lietuvos moksleiviai ne tik gilinosi į tiksliųjų mokslų paslaptis, tačiau noriai bendravo, sužinojo, kas yra impresionizmas, ar tiesiog išmoko profesionaliai žengti pirmuosius šokio žingsnelius.  


„ Palanga niekada nesvetima. Man čia yra gerai. Žiemą čia gyveni, o vasarą aš Palangos išvengiu...“ Tai aštuonių autorinių parodų Lietuvoje ir užsienyje autorės, Šiaulių universiteto Dailės fakulteto auklėtinės, Palangos kūrybinės grupės „Mostas“ steigėjos ir aktyvios narės Redos Rimkutės-Ščerbakovienės mintys....


Brangiausia vertybė – Dievo duotas laikas

Aistas MENDEIKA, 2009 05 23 | Rubrika: Kultūra

Penkiasdešimtmetį švenčiantis Palangos klebonas dekanas, bažnytinių kanonų teisės mokslų daktaras Algis Genutis teigė, jog žmogui šiame pasaulyje Dievo duotas laikas yra labai didelė vertybė, kurią reikia ypatingai branginti. „Dažnai pagalvoju, kad kažkada vaikystėje galėjau labiau pasistengti, padaryti, pasielgti geriau. Tačiau vis dėlto esu įsitikinęs, jog pasirinkdamas kunigo kelią...


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius