Keleiviams prieš nosį lėktuvo durys buvo užtrenktos: patyrė 800 eurų nuostolį, o kaltų nėra

"Delfi", 2021-08-25
Peržiūrėta
2503
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Keleiviams prieš nosį lėktuvo durys buvo užtrenktos: patyrė 800 eurų nuostolį, o kaltų nėra

Iš Palangos oro uosto ketinusiems išskristi keliems keleiviams galiausiai to padaryti nepavyko. Pasak vieno iš keleivių, dėl darbuotojų veiksmų jis patyrė 800 eurų žalą, o oro uosto atstovai teigia, kad šiuo atveju jie nėra kalti, rašo delfi.lt žurnalistė Jogintė Užusienytė-Četkauskienė.

Kreipdamasis į „Delfi“, vyras teigė, kad nori informuoti visuomenę apie Palangos oro uosto administraciją. 

„Ji nesugebėjo laiku aptarnauti visu keleivių, nes skrydžio registracijoje dirbo tik viena mergina, nusidriekė įspūdinga eilė, kuri vos judėjo į priekį, laikas tirpo, lėktuvo įgula tikriausiai per raciją pradėjo reikalauti baigti registraciją, kad skrydis nevėluotų. Deja, tik po to buvo pakviesta kita mergina padėti užregistruoti stovinčius eilės gale keleivius, mes likome stovėti pirmoje eilėje ir likus man ir dar dviem keleiviams už nugaros, jie tiesiog nutraukė registraciją ir pabėgo!“, – tokiu įžūlumu negalėjo atsistebėti jis. 

Neišskridusio vyro teigimu, likę keleiviai buvo tiesiog palikti ant ledo, o darbuotojai elgėsi neprofesionaliai, grubiai ir juos apkaltino vėlavimu į registraciją. 

„Įžūlumas nesibaigė ir susisiekus su oro uosto direktoriumi, kuriam buvo visiškai nusispjauti į tai, kas įvyko. Jis dar mano akivaizdoje užgauliojo kitą vyrą ir nenorėjo prisiimti atsakomybės dėl susiklosčiusios situacijos. Tai jau ne pirmas atvejis su panašiomis situacijomis Palangos oro uoste, mat jau esu skaitęs spaudoje kaip vieną moterį lygiai taip pat įžūliai neįleido į lėktuvą. Pats dažnai skraidau darbo reikalais, maždaug prieš 5-6 metus buvau neįleistas į lėktuvą, nes stovėjau eilės gale ir jiems pritrūko laiko užregistruoti visus keleivius. Klausimas, kiek dar ši Palangos oro uosto administracija, nesugebėdama aptarnauti keleivių srauto, liks nenubausta, gal jau laikas prisiimti atsakomybę?“, – klausė jis. 

Taip pat nurodė, kad buvo susisiekta su „Norwegian“ oro linijų bendrove, kuri, pasak vyro, buvo nustebusi ir teigė gavusi iš Palangos oro uosto administracijos raportą, kad viskas praėjo sklandžiai, be jokių problemų.

 „Dabar mes reikalausime iš Vilniaus oro uosto pateikti Palangos oro uoste filmuotą medžiagą apie milžinišką eilę ir kaip mes nebuvome užregistruoti į skrydį dėl jų kaltės, taip pat turiu net Palangos oro uosto COVID-19 laboratorijos rezus.lt čekį, kur matosi laikas, kada atliktas testas – 13:26 val., valanda anksčiau prieš skrydį“, – nurodė vyras. 

Lietuvos oro uosto atstovė spaudai Lina Beišinė komentavo, kad Lietuvos oro uostams situacija yra žinoma ir jie apgailestauja dėl keleivių patirtų nepatogumų.

 „Registraciją į skrydžius bei reikiamų dokumentų patikrą oro uoste vykdo konkrečių aviakompanijų, šiuo atveju „Norwegian Airlines“ samdoma antžeminio aptarnavimo bendrovė. Palangos oro uoste keleivių registraciją ir laipinimą vykdė oro uoste veikianti antžeminio aptarnavimo įmonė UAB „Orlaivių aptarnavimo agentūra“. Įvardinti konkrečias priežastis, kurios lėmė tai, jog keli keleiviai nepateko į skrydį galėtų šios bendrovės ar avialinijų atstovai“, – nurodė ji. 

Taip pat pridūrė, kad dėl patirtų nuostolių atlyginimo keleivis taip pat turėtų kreiptis tiesiogiai į oro linijas, iš kurių pirko paslaugą, t. y. bilietą, ir kurios vykdė konkretų skrydį, šiuo atveju, „Norwegian“ oro linijas. 

 „Orlaivių aptarnavimo agentūros“ direktorius Robertas Žilys irgi apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos ir tikino, kad taip atsitiko dėl darbuotojų trūkumo. 

„Turime paprasčiausią darbuotojų trūkumą, nes yra COVID-19 protrūkis. Dirbame taip, kiek tai yra įmanoma. Dabar penki žmonės izoliacijoje ir verčiamės per galvą. Registracija buvo užlaikyta ir ištempta maksimaliai ir dar pratęsta, kol keleiviai sulipo į lėktuvą“, – paaiškino jis. 

Taip pat patvirtino, kad keleiviai dėl patirtos žalos kompensavimo turi kreiptis tiesiogiai į „Norwegian“ oro linijas. 

 Delfi.lt

Jūsų komentaras:

Palangiskis 2021-08-26 12:07 (IP: 162.158.222.134)
Ne pirmas kartas... Jiems tai kas, bet žmogui neiskridusiam tai netik finansiniai nuostoliai, bet ir darbas, laikas ir tt, reikalu žmonėms pridarė per savo nesugebėjimą ar taupuma. Neduok dieve niekam tokios situacijos

Palangiskis 2021-08-26 12:07 (IP: 162.158.222.134)
Ne pirmas kartas... Jiems tai kas, bet žmogui neiskridusiam tai netik finansiniai nuostoliai, bet ir darbas, laikas ir tt, reikalu žmonėms pridarė per savo nesugebėjimą ar tau puma. Neduok dieve niekam tokios situacijos

Taip pat skaitykite

Iš Palangos oro uosto skrendantiems keleiviams nuo šiol bus siūloma daugiau patogumų – atnaujintos abi keleivių terminale esančios neapmuitintų prekių (angl.: „duty free“) parduotuvės bei praplėstos jų erdvės.


Iš Lietuvos į Rusiją planavusio skristi lėktuvo „Cessna 172“ medžiagą ir surinktą informaciją Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) perdavė Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai (FNTT), kuri toliau skrydžio ir orlaivio aplinkybes vertins tarptautinių sankcijų kontekste.


Paskutinį kovo mėnesio sekmadienį prasidės naujasis aviacijos vasaros sezonas. Oro bendrovės šiemet Lietuvos oro uostuose keleiviams pasiūlys daugiau nei 80 tiesioginių reguliarių krypčių. 


Palangoje, prie Birutės parko, įsikūrusiam viešbučiui „Gabija“ Medicinos bankas teikia 0,9 mln. eurų paskolą.


Iš Palangos oro uosto ketinusiems išskristi keliems keleiviams galiausiai to padaryti nepavyko. Pasak vieno iš keleivių, dėl darbuotojų veiksmų jis patyrė 800 eurų žalą, o oro uosto atstovai teigia, kad šiuo atveju jie nėra kalti, rašo delfi.lt žurnalistė Jogintė Užusienytė-Četkauskienė.


Balandžio 12-ąją, apie 12.10 val. Palangoje, Vanagupės g., pastebėta, kad iš automobilių stovėjimo aikštelėje stovėjusio automobilio „Kia Sportage" bagažinės yra pavogta vyriška rankinė, kurioje buvo 2500 eurų, įmonės dokumentai, spaudas ir USB atmintinė. Pradėtas vagystės tyrimas.


Verslininkas Gediminas Gečas – jis valdo populiarias kurorto kavines „A-petit“ ir „Šilelis, Mokesčių inspekcijai nurodė, kad banke pernai turėjo 10 000 eurų, buto, kuriame gyvena, vertė yra vos 39 tūkstančiai eurų, kitų statinių – sodo namelių, garažų, inžinerinių statinių – vertė yra 32 600 eurų, valdomų žemės sklypų vertė yra 76 000 eurų, yra...


Lyg perkūnas iš giedro dangaus trinktelėjęs švietimo ir mokslo ministro sumanytas privalomas matematikos egzaminas vis dar kelia diskusijas. Nors jos begali padėti kaip myruoliui kompresai: nuo 2016-ųjų metų stojantieji į valstybės finansuojamas vietas universitetuose arba kolegijose privalės būti išlaikę matematikos egzaminą. Ir vis dėlto prisiminkime, kaip jo būtinybę...


Lopšelyje-darželyje „Ąžuoliukas“ keičiami langai bei durys

„Palangos tilto“, Palangos m. sav. inf., 2013 06 20 | Rubrika: Miestas

Palangos lopšelyje-darželyje „Ąžuoliukas“ darbuojasi statybininkai – siekiant padidinti energijos vartojimo efektyvumą, čia į plastikinius keičiami pastato langai bei lauko durys.


Kaip galima pratęsti prezidento vizitą Palangoje? Yra vienas būdas: prašyti Dievo, kad sugestų jo lėktuvas. Būtent lėktuvo gedimas parai prailgino Slovakijos prezidento Ivano Gašparovičiaus viešnagę Palangoje.


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius