Išvažiuoti iš Palangos oro uosto netrukus taps patogiau

Rasa GEDVILAITĖ, 2016-11-07
Peržiūrėta
1874
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Išvažiuoti iš Palangos oro uosto netrukus taps patogiau

Pasitinkant ar išlydint keleivius oro uoste norisi jausti kiek kitokias emocijas, nei tas, kurias gali sukelti nepatogumai dėl, pavyzdžiui, susidariusių kliūčių išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės. Viena keleivė palangiškius vienijančioje socialinio tinklo paskyroje viešai iškėlė diskusiją, kaip gali būti, jog susimokėti už automobilio stovėjimą reikia ne prie išvažiavimo, o kitame aikštelės gale.

Kaip išmanevruoti?

Kaip teigė problemą iškėlusi Eglė, visiška nesąmonė, jog susimokėti už stovėjimą reikia ne prie išvažiavimo, o kitame gale. „Kiek teko būti, regėjau tokią situaciją: stovi kolona automobilių, norinčių išvažiuoti iš aikštelės, o pirmasis automobilis, esantis prie užkardo, pasirodo, viršijo stovėjimo laiko limitą. Tada jam reikia apsisukti, ar kaip kitaip išmanevruoti, bet iš tikro nėra tokios galimybės, nebent prastumdant visą laukiančiųjų koloną atbuliniu būdu. Belieka išlipti ir eiti susimokėti, bet tuomet kitų laukiančiųjų laiko sąskaita. Todėl žmonės lūkuriuoja pakelėse ir bijo į aikštelę važiuoti, nes išvažiuoti iš jos kažkaip sunku“, – savo pastebėjimą išsakė ji.
Į diskusiją įsitraukę palangiškiai išsakė įvairių nuomonių. Pastebėta, jog apskritai į stovėjimo aikštelę baisu įvažiuoti, nes įprastai ten nėra vietų.
„Tikra tiesa. Skrydžių padaugėjo, – tai sveikintina, bet su parkavimu tai siaubas kažkoks! O juk pasitinkančių ir išlydinčių taip pat padaugėjo, o automobiliam sustoti nėra kur, arba jos netelpa į aikštelę. Reikėjo pirmą aikštelę didesnę padaryti, o ne užtvarų pristatyti nesąmoningų“, – kalbėjo kita palangiškė.
Aiškintasi, jog galima rasti išeitį ir neteks užlaikyti eilę. Pavyzdžiui, pasitikrinti kasoje, kur reikia suvesti numerį, kiek stovėta, ir jei laikas buvo viršytas, tai keleiviui bus parodyta, tuomet iškart galima ir susimokėti, dar neįlipus į automobilį.

Tikisi, kad išsispręs

Kaip teigė Eglė, Vilniuje sistema kitokia – įvažiuojant gauni kortelę, pasistatai automobilį ir eini, grįžęs eini tiesiai prie mokomato, dedi kortelę, jeigu reikia, susimoki ir važiuoji pro užkardą. „Paprasčiau ir būti negali. O čia nežinai, spėsi – nespėsi. Iš visų Lietuvos oro uostų – šis mažiausias, srautai žmonių taipogi, procedūros vyksta labai greitai – čia atskrido, čia išėjo, o aikštelėje atrodo, kad JFK oro uostas (Džono F. Kenedžio tarptautinis oro uostas) būtų“, – kalbėjo Eglė.
Ji „Palangos tiltui“ sakė, jog nemėgsta viešai kelti problemų, tačiau ši jai atrodė labai aktuali, kurią reiktų apsvarstyti su kitais palangiškiais.
„Jūs pabandykite kada nuvažiuoti, kai atskrenda lėktuvas ir pasižiūrėti. Iš tiesų labai nepatogu ir labai neapgalvota. Aš gal pirmą kartą taip pasidalinau savo mintimis, bet visai smagu padiskutuoti ir rasti bendraminčių, o dar smagiau būtų, jei tai vienaip ar kitaip išsispręstų“, – vylėsi jauna moteris.
Viena palangiškė tikino, jog teiravosi dėl šios situacijos ir jai buvo pasakyta, kad tai tik laikini nesklandumai, ketinama imtis pertvarkų stovėjimo aikštelėse.

Aikštelė bus patogesnė

Apie šią situaciją teiravosi ir „Palangos tiltas“. Kaip teigė Lietuvos oro uostų komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė, Palangos oro uoste veikia tokia pati sistema kaip ir Kauno bei Vilniaus oro uostuose. „Keleivių patogumui, kartą per parą Palangos oro uosto automobilių stovėjimo aikštelėje 10 minučių galima stovėti nemokamai – tai ypač patogu, jeigu norima atsisveikinti su išskrendančiais artimaisiais“, – akceptavo pašnekovė.
Pasak jos, aikštelėje yra viena kasa, kurioje reikia susimokėti už stovėjimą dar prieš iš jos išvažiuojant. Susimokėjus, išvažiuoti iš aikštelės skiriama 15 minučių, kurios į stovėjimo laiką neįskaičiuojamos ir neapmokestinamos.
„Apgailestaujame, kad keleivei teko patirti nemalonumų, visada atsižvelgiame į keleivių pastebėjimus bei jų įžvalgas, tad greitu metu planuojame pokyčius, kurie oro uosto automobilių stovėjimo aikštelę padarys dar patogesnę“, – patikino A. Mažeikytė.

Palangos oro uostas pradėjo veikti 1937 metais. Po dviejų metų Lietuvoje buvo atidarytas pirmasis reguliarus oro maršrutas Kaunas – Palanga.
Iš Palangos oro uosto vykdomi reguliarūs reisai į Kopenhagą (Danija), Oslą (Norvegija), Rygą (Latvija), Londoną (Jungtinė Karalystė), Varšuvą (Lenkija). Aviakompanijų LOT, SAS ir airBaltic jungiamųjų reisų dėka iš Palangos galima nuskristi į daugelį kitų Europos miestų. Vasaros sezono metu vykdomi reguliarūs reisai į Maskvą (Rusija) ir Minską (Baltarusija).

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Gyventojai, besinaudojantys bendrovės „Palangos komunalinis ūkis“ paslaugomis, jau netrukus bus pakviesti prisijungti prie ekologiškesnio ir patogesnio sąskaitų apmokėjimo būdo – nuo liepos 1 d. atsisakoma popierinių sąskaitų bei pereinama prie elektroninių.


Palanga rūpinasi neįgaliaisiais – paplūdimyje ties neįgaliesiems draugišku Lino taku baigiamas įrengti iki pat vandens vedantis plastiko takas su nuolydžiu į jūrą. 


Jau neilgai trukus rūšiuoti atliekas kurorto gyventojams taps patogiau – artimiausiu metu planuojama įsigyti konteinerių, skirtų stiklui bei kitoms atliekoms, taip pat – maisto ir tekstilės atliekoms surinkti.


Šiuo metu net dviejose dviračių tako atkarpose ties Pajūrio regioniniu parku (1,2 kilometro ilgio atkarpoje maždaug nuo Ąžuolų gatvės iki pagrindinio įėjimo į kempingą bei daugiau nei 200 metrų ilgio atkarpoje nuo automobilių stovėjimo aikštelės ties paplūdimiu, skirtu lankytis su gyvūnais, link Klaipėdos) vyksta remonto darbai – stiprinami dviračių tako pagrindai bei keičiama tako danga.


Seimą antradienį, rugsėjo14 d., pasiekė įstatymų pataisos, leisiantis Šventosios jūrų uosto akvatoriją ir uosto infrastruktūrą patikėjimo teise valdyti, naudoti ir ja disponuoti Palangos miesto savivaldybės tarybos sprendimu įsteigtai įmonei – uosto direkcijai. 


Gintaro gatvėje intensyviai vyksta rekonstrukcijos darbai – čia visu pajėgumu dirba sunkiasvorė technika ir kelio darbininkai, tad buvusi sulopyta, duobėta, išsiklaipiusiais šaligatviais, pasenusiais gatvės šviestuvais gatvė taps gražesnė bei patogesnė vairuotojams, taip pat – ir pėstiesiems. Remonto darbai verda ir kitose miesto gatvėse.


Pagrindinė miesto gatvė – Vytauto g. – netrukus taps draugiškesnė pėstiesiems – šiuo metu intensyviai vyksta atkarpos nuo Bangų g. iki Kastyčio g. šaligatvio remonto darbai. Šaligatvis bus sutvarkytas vakarinėje minėtos Vytauto g. atkarpos pusėje.


Vanagupės gatvėje šiuo metu triūsia darbininkai – atnaujinamas šios gatvės šaligatvis, besitęsiantis nuo Vytauto g. iki Lino tako. Artimiausiuose Savivaldybės planuose, jei viešieji pirkimai vyks sklandžiai – dar šiemet atnaujinti ir dalį važiuojamosios Vanagupės gatvės dangos.


Restauruoto Palangos „Anapilio“ teritorija netrukus taps patraukliu parku

Palangos m. savivaldybės informacija, 2017 05 12 | Rubrika: Miestas

Neilgai trukus praeivių akis trauks ne tik restauruota viena iš gražiausių medinių kurorto vilų – „Anapilis“, bet ir išpuoselėta jos aplinka – šį mėnesį pradedami garsiosios vilos teritorijos sutvarkymo darbai. Darbus atliksiančio UAB „Pamario restauratorius“ direktoriaus pavaduotojas statybai Algimantas Zokaitis teigė, jog veikla bus...


Pasitinkant ar išlydint keleivius oro uoste norisi jausti kiek kitokias emocijas, nei tas, kurias gali sukelti nepatogumai dėl, pavyzdžiui, susidariusių kliūčių išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės. Viena keleivė palangiškius vienijančioje socialinio tinklo paskyroje viešai iškėlė diskusiją, kaip gali būti, jog susimokėti už automobilio...


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius