„Vlasava“ į Kauną ir Vilnių veš apynaujais ekologiškais autobusais

Linas JEGELEVIČIUS, 2016-04-11
Peržiūrėta
2366
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

„Vlasava" gerokai atnaujino savo autobusų parką. Kairėje-  UAB „Vlasava“ direktorius Saulius Čepkauskas.
„Vlasava" gerokai atnaujino savo autobusų parką. Kairėje- UAB „Vlasava“ direktorius Saulius Čepkauskas.

Nuo šiol kelionė į Vilnių ar Kauną bus daug patogesnė – miesto keleivių pervežimo įmonė „Vlasava“ į tolimus reisus jau palydėjo 7 apynaujus patogius, ekologijos standartus atitinkančius, su ypač greitu G4 internetu autobusus. Kai lankėmės įmonėje praėjusią savaitę, autobusai buvo ruošiami kelionei – jie pasipuoš ir Palangos simbolika.
„Autobusų parką atnaujinant didiesiems vežėjams, negalėjome ir mes likti nuošalyje. Ypač sezono metu, kuomet Kauno ir Vilniaus tolimųjų reisų vežėjai į Palangą nukreipia daugiau reisų. Su apynaujais autobusais savo parke ir mes tapsime labiau konkurencingi“, – įsitikinęs UAB „Vlasava“ direktorius Saulius Čepkauskas.
Anot jo, dauguma įsigytų autobusų neturi nė dešimties metų – tokius palyginti dar naujus autobusus keleiviams pervežti gali pasiūlyti tik didžiausios didmiesčių bendrovės.
Didžioji dauguma įsigytų autobusų turi 50 sėdimųjų vietų. Dalis jų ne tik veš keleivius į Kauną ar Vilnių, bet, palangiškių patogumui, juose bus galima patogiai pasiekti Vakarų Europą ir pajūrio užsakomosioms turistinėms grupėms.
„Tai – svarbi segmento dalis, kuriai skiriame didelį dėmesį. Bet kadangi Europa kelia itin didelius reikalavimus ekologiniams keleivių transporto reikalavimams, su senaisiais autobusais net nelabai turėtumėme teisės įvažiuoti į, pavyzdžiui, Stokholmą ar Londoną, Berlyną“, – pasakojo S. Čepkauskas.
Pasak jo, didieji Europos miestai reikalauja, kad tolimųjų reisų autobusai atitiktų minimalius Euro4 ekologijos standarto reikalavimus. „Naujieji „Vlasavos“ autobusai turi netgi aukštesnį standartą – Euro5. Jų ekologinį tinkamumą, kuris paskaičiuojamas įvertinus anglies dioksido išmetimą į orą, žymės žalios spalvos sertifikatas. Vadinasi, būsime draugiški aplinkai“, – džiaugėsi „Vlasava“ vadovas.
Mėgstančių važiuojant naršyti internetą laukia malonus netikėtumas – Palangos įmonė autobusuose įdiegė ypač spartų G4 internetą, prie kurio bus galima prisijungti per WiFi prieigą. „Tikimės, kad jį ypač įvertins studentai, kurie mielai važiuoja mūsų įmonės autobusais“, – pastebėjo S. Čepkauskas.
Nors įmonei pirkiniai kainavo nepigiai, „Vlasava“ nedidins bilietų kainos. Priešingai – keleivių pervežimo įmonė siūlo labai patrauklius kelionių paketus. „Perkant bilietą į Kauną ar Vilnių pirmyn ir atgal taikome net 70 procentų nuolaidą“, – pabrėžė pašnekovas.
Anot jo, net didžiosios bendrovės taiko mažesnes nuolaidas – tokią ženklią „Vlasavos“ nuolaidą jau pastebėjo keleiviai, ypač studentai.
Bilietus galima įsigyti „Vlasavos“ internetiniame puslapyje www.vlasava.lt ir www.autobusubilietai.lt
Nors keleivių srautai Palangoje nežymiai mažėja, o įmonė bilietų kainų stengiasi nedidinti, „Vlasava“ pernai dirbo pelningai. „Vietinio susisiekimo keleiviai tesudaro vos 20 procentų nuo viso pervežamų keleivių srauto, todėl tenka nuolat galvoti, kaip verstis. Pastebimai padaugėjo užsakomųjų reisų. Tai džiugina, kviečiame visus palangiškius, kurorto įmones, kurie planuoja turistinę ar kitokią kelionę į užsienį, pasinaudoti mūsų įmonės autobusais“, – kvietė S. Čepkauskas.
„Vlasavos“ autobusai užsakomaisiais reisais yra nekartą pasiekę ir Skandinaviją, ir Prancūziją, ir net tolimąją Italiją.
Keleiviams pervežti mieste „Vlasava“ naudojasi dotacija iš miesto biudžeto. „Kitaip tokios paslaugos teikimas mūsų privačiai bendrovei būtų nuostolingas. Pastebėkime, kad miesto viešuoju transporto naudojasi ne itin daug keleivių, bet jų srautai ir čia, ypač iš Palangos į Šventąją ir atgal, vasarą išauga“, – sakė S. Čepkauskas.
„Vlasava“ autobusu nuvažiuoto Palangoje kilometro savikaina yra 0,74 euro centai. Kitose savivaldybėse, kurios taip pat remia vietinius vežėjus, ji yra gerokai didesnė – net 1,20-1,40 euro už kilometrą.
Nors Palanga džiaugiasi naująja autobusų stotimi, bet „Vlasava“ direktorių neramina nelegalūs vežėjai, kurie, atidarius naująją stotį, tapo mažiau pastebi, bet ne mažiau gudrūs viliodami keleivius.
Sezono metu „Vlasavai“ – darbymetis: keleivių gerokai padaugėja. Važiuoja gerokai daugiau autobusų. „Pavyzdžiui, žiemą į Kauną ir Vilnių mūsų autobusai važiuoja keturis kartus per dieną. O vasarą – septynis kartus. Dažniau važinėjame ir po miestą bei į Šventąją“, – sakė S. Čepkauskas.
Vadovas įsitikinęs, kad miesto labui ir keleivių patogumui reikėtų labiau reklamuoti įmonės autobusų reisus. „Suprantu, kad mes esame privati įmonė, bet, esant daugiau reklamos, būtų visiems geriau, miestui taip pat“, – teigė palangiškis.
O Palangai, kaip ir kurorto įmonėms, „Vlasava“ direktorius siūlo itin patrauklų reklamos būdą – ant naujų autobusų. „Malonu, kad keičiasi „Vlasava“, viena seniausių kurorto bendrovių. Mūsų tikslas – patenkinti keleiviai. Tikiuosi teigiamų atsiliepimų apie kelionės potyrius naujaisiais mūsų autobusais“, – vylėsi S. Čepkauskas, kuris pernai šventė vadovavimo „Vlasavai“ dvidešimtmetį.
Kad darbdavys yra geras, įrodo itin nedidelė vairuotojų kaita įmonėje. „Ne vieną vairuotoją esame net palydėję į pensiją. Per 20 metų vairuotojų kaita tesudaro apie 10 procentų. Tai – didelis mūsų pasiekimas. Aš juo didžiuojuosi“, – sakė S. Čepkauskas.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Atostogų metu, priklausomai nuo šalies, esame įpratę naudotis įvairiomis transporto priemonėmis: nuomotais automobiliais, keltais, autobusais, traukiniais, tačiau neretai pamirštame kitą patogią transporto priemonę – dviratį.


Spalio 26 d. Palangos lopšelio-darželio ,,Ąžuoliukas“ ,,Boružėlių“ ir ,,Žiogelių“ grupės ugdytiniai, su dviem autobusais išvyko į Baltų mitologijos parką bei japonišką sodą, esančius Kretingos rajone.


Kasdien maršrutu Palanga–Klaipėda ir priešinga kryptimi kurorto vežėjos UAB „Vlasava“ autobusais važinėjantys žmonės įsigyja bilietus, galiojančius mėnesį. Taip ir patogiau, ir pigiau, – sako keleiviai, o ir įmonės vadovai. Tačiau privalu prisiminti, jog šis bilietas galioja tik didiesiems autobusams, o ne maršrutiniams taksi, kurių taip pat...


Keliautojų į Palangą iš šalies sostinės mažėja. Arba tiesiog keliaujama autobusais, traukiniais arba nuosavu transportu, nesirenkant pigesnių kelionių, nes pigūs vežėjai skundžiasi, kad teksią net verslą uždaryti.  


Nuo šiol kelionė į Vilnių ar Kauną bus daug patogesnė – miesto keleivių pervežimo įmonė „Vlasava“ į tolimus reisus jau palydėjo 7 apynaujus patogius, ekologijos standartus atitinkančius, su ypač greitu G4 internetu autobusus. Kai lankėmės įmonėje praėjusią savaitę, autobusai buvo ruošiami kelionei – jie pasipuoš ir Palangos simbolika....


Vilkijos – Ariogalos žvyrkeliu, o paskutiniaisiais metais – nors siauručiu, bet pagaliau asfaltuotu „greitkeliu“ per mažne 68 metus esu ne tik pervažiavęs autobusais, dar pokario „Pirmūno“ kolūkio „polutarkomis“, „Gazikais“, „Moskvičiais“, šeimos „luksiniu“ „Žiguliuku“, didelę dalį arkliuku...


Po beveik du mėnesius trukusios pertraukos į eilinį Palangos miesto savivaldybės tarybos posėdį susirinkę gerai pailsėję kurorto politikai su įkarščiu kibo į darbą. Išklausę kolegos, UAB „Palangos butų ūkis“ direktoriaus Dano Palucko pareiškimo, po kurio socialdemokratas toliau posėdyje nebedalyvavo, praktiškai tylomis praleidę klausimus, susijusius su...


Į mokyklėlę Palangoje besimokantys moksleiviai keliauja įvairiai: kas pėstute, kas dviračiais, o ką tėveliai iki durų automobiliu paveža. O štai 183 iš 1 tūkst. 823 kurorto bendrojo ugdymo įstaigų mokinių į pamokas atvažiuoja maršrutiniais autobusais arba pavėžėjami vadinamaisiais geltonaisiais autobusiukais.


Opa-pa į mokyklėlę!

Livija GRAJAUSKIENĖ , 2012 10 04 | Rubrika: Jūros vaikai

Į mokyklėlę Palangoje besimokantys moksleiviai keliauja įvairiai: kas pėstute, kas dviračiais, o ką tėveliai iki durų automobiliu paveža. O štai, 181 iš 1 tūkst. 905 kurorto bendrojo ugdymo įstaigų mokinių į pamokas atvažiuoja maršrutiniais autobusais arba pavėžėjami vadinamaisiais geltonaisiais autobusiukais.


Uostamiestyje penktadaliu brangs visuomeninio transporto bilietai

Palangos m. savivaldybės informacija, 2009 01 13 | Rubrika: Miestas

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta specialistų darbo grupė po ilgų diskusijų ir svarstymų pirmadienį pritarė siūlymams nuo vasario penktadaliu didinti bilietų kainas už kelionę miesto autobusais ir maršrutiniais taksi.


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius