Vytauto gatvės vienpusis eismas tapo įprastas, tačiau dar ketinama jį tobulinti

Vytauto gatvės vienpusis eismas tapo įprastas, tačiau dar ketinama jį tobulinti

Rasa GEDVILAITĖ, 2018 07 05

Vytauto gatvėje jau metus visi važinėja viena eismo kryptimi. Ir, atrodo, visi jau įprato, netgi ir miesto svečiai, kad taip ir reikia važiuoti. Kai kurie skeptikai prognozavo, jog toks eismas nesibaigs geruoju. Pirmus metus didelių nelaimių buvo išvengta ir prognozės nepasitvirtino. Keletas nelaimių įvyko šios vasaros pradžioje ir tai, galima sakyti, ne dėl eismo, o dėl to, kad vairuotojai po ramios žiemos važinėjo išsiblaškę, pamiršę, jog prasidėjo aktyvusis dviratininkų sezonas.

Ten, kur daugiau įvykių – priverstinai sustoti
Kaip teigė Eismo saugumo komisijos pirmininkas, vicemeras Rimantas Antanas Mikalkėnas, Vytauto gatvėje pasikeitęs eismas per metus jau tikrai prarado naujienos statusą. „Visi jau įprato, kad Vytauto gatvėje galioja vienos krypties eismas. Tik kai kurias sankryžas stebime, kuriose dažniau įvyksta susidūrimų, pavyzdžiui, Kastyčio ir Vytauto gatvės sankryžoje. Dėsime „Stop“ ženklus, kad vairuotojai labiau atkreiptų dėmesį. Nes dabar ne visi supranta, ką reiškia pagrindinio ir šalutinio kelio ženklai. Sieksime, kad vairuotojas, važiuodamas iš šalutinės gatvės, būtų priverstas sustoti ir apsižvalgyti“, – pasidalino mintimis R. A. Mikalkėnas.
Pasak vicemero, kitokių pageidavimų ar pastebėjimų komisijos nariai negirdėjo. Tiesa, ateityje ketinama ir dar vienu būdu Vytauto gatvę patobulinti. „Centrinę Vytauto gatvę planuojama naujai asfaltuoti, o kai tai bus padaryta, tuomet galėsime įrengti metalizuotus bortelius, atskirsiančius dviračių juostą nuo automobilių. Europoje tokie borteliai daug kur naudojami, jie labai naudingi“, – papasakojo Eismo saugumo komisijos pirmininkas R. A. Mikalkėnas.

Vairuotojams trūksta ne tik atidumo
Birželį į redakciją užsukęs palangiškis Vytautas papasakojo, kad būtent vicemero minėtoje sankryžoje – Kastyčio ir Vytauto gatvės – jis ir patekęs į eismo įvykį, kai jį, važiuojantį dviračiu, parbloškė jo nepraleidusi vairuotoja.
„Nesitikėjau, kad pats pakliūsiu į tokią situaciją. Laimei, kad pavyko galiausiai atsistoti ant kojų, iki šiol bandau atgauti jėgas. Ką reikia daryti, kad būtų saugiau? Net nežinau, gi nepastatysi prie kiekvienos sankryžos po policijos pareigūną, kuris kilnotų užtvarą kiekvienam privažiavusiam. Žmonėms kai kada pritrūksta atidumo“, – pasidalino savo išgyvenimais palangiškis.
Vytautą suglumino ir kitas aspektas – vairuotojos abejingumas. „Aš nuskriejau nemažą atstumą, kai mane parbloškė, ji net nežinojo, kokia mano sveikatos būklė, nei kartą nepasidomėjo – nei gulint ligoninėje, nei gydantis namuose. Aš suprantu, visko gyvenime nutinka, bet kur dingsta tokie paprasti žmogiškumo dalykai“, – stebėjosi palangiškis.
Ši nelaimė nebuvo pirmoji šiemet šioje sankryžoje, prieš tai pagalbos prireikė parblokštai moteriai.
Kaip pasakojo Palangos policijos komisariato viršininkas Algirdas Budginas, tokiuose eismo įvykiuose didesnis dėmesys įprastai būna skiriamas dviratininkams, nes tai gali lemti eismo įvykio sunkumą (žmogus nukentėjo ar ne), o po šios aplinkybės išsiaiškinimo bendraujama ir su kitais eismo dalyviais.
Vasaros pradžioje tokių nelaimių užregistruota 3. „Džiugu, kad sužalojimai nėra sunkūs“, – reziumavo Palangos policijos komisariato viršininkas.


Jūsų komentaras:

CAPTCHA



Palangiškis 2018-07-11 19:50 (Ra@gmai.com / IP: 90.143.102.126)
Druskininkų gatvėje iš viso negali normaliai prasilenkti.Jei jau darė tą vienpusį Vytauto g., tai reikėjo ir Druskininkų g.sutvarkyti

tadas 2018-07-06 19:37 (IP: 78.60.135.84)
vaziuoja pries eisma daugybe masinu nuo Kretigos gatves kasdien , policijos nera niekada , nejaugi sunku pabudeti prie dainuojancio fontano ? greitis Vytauto gatve - 30 km/h , . Kas vaziuoja tokiu greiciu ? Beveik niekas , apie motociklistus nereikia net kalbeti . , visi virsijanustatyta greiti . Policijos kontroles nera . Koks motociklu keliamas triuksmas ? Baisus . O greitis . ? . Policijos nera . Stovi masinos priparkuotos Vytauto gatveje pries eisma . Policijai dzin . O aikstelese prie Prekybos centru ? Jokiu taisykliu , kas kaip nori taip vaziuoja. Policijai dzin . Absoliutus abejingumas . Kodel ?

čia rimtai ar juokais? 2018-07-06 00:20 (IP: 86.100.63.99)
"Nes dabar ne visi supranta, ką reiškia pagrindinio ir šalutinio kelio ženklai". O koks % vairuotojų kerta ištisinę liniją, nes tiesiog neišsitenka siauroje Vytauto g. važiuojamoje dalyje? Atsakymas: apie 99%. O bausmė už ištisinės linijos kirtimą kokia?

Taip pat skaitykite

Vytauto gatvėje jau metus visi važinėja viena eismo kryptimi. Ir, atrodo, visi jau įprato, netgi ir miesto svečiai, kad taip ir reikia važiuoti. Kai kurie skeptikai prognozavo, jog toks eismas nesibaigs geruoju. Pirmus metus didelių nelaimių buvo išvengta ir prognozės nepasitvirtino. Keletas nelaimių įvyko šios vasaros pradžioje ir tai, galima sakyti, ne dėl eismo, o dėl to, kad...


Ilgą laiką miesto centrinėje dalyje esančios Bartų ir Suvalkiečių gatvės pagaliau pakeitė savo veidą. Daugelį metų buvusios žvyruotos, šios dvi gatvės tapo modernios – su asfalto danga, šaligatviais, naujais buitinių ir lietaus nuotekų tinklais bei apšvietimu.


Diana JOMANTAITĖ Šį vasaros sezoną Palanga pasitiko keliomis didelėmis naujovėmis, o beje, daugiausiai diskusijų kelianti – vienpusis automobilių eismas Vytauto gatvėje, kitą pusę atiduodant dviratininkams.Jau mėnesį viena pagrindinių kurorto gatvių – Vytauto – automobiliai gali važiuoti tik viena kryptimi: nuo Šventosios pusės Klaipėdos link. Šis...


Jau netrukus Vytauto gatve automobiliai važiuos tik viena kryptimi – iš šiaurės į pietus. Dalis gatvės (dvipusiam eismui skirta juosta) bus atiduota dviratininkams. Neabejojama, jog įsigaliojus naujajai eismo tvarkai miesto centrinėje gatvėje, kurortas taps ekologiškesnis, o eismas vienoje iš pagrindinių Palangos gatvių – saugesnis ir patogesnis....


Ganyklų gatvėje, palei gražių „Malūnų vilų“ kotedžų langus, esanti autobusų sustojimo stotelė tapo automobilių parkavimo aikštele. Statytojas – „Kauno būstai“ – turėjo numatyti vietą ir automobilių statymo aikštelei. Kai jiems striuka su jomis, automobiliai statomi autobusų sustojimo stotelėje. Tai – negerai“, – sakė UAB...


Balandžio 28 dienos „Palangos tiltas“ straipsnyje „Palangos visuomenė kviečiama pasisakyti dėl vienpusio eismo Vytauto gatvėje“ trumpai supažindino laikraščio skaitytojus su UAB „Kelprojektas“ parengtu Palangos miesto Vytauto gatvės eismo organizavimo pasiūlymu. Akivaizdu, kad savivaldybės atstovai atskleidė toli gražu ne visas vienpusio eismo...


Birželį prasidės Jūros gatvės Šventojoje rekonstrukcija

„Palangos tilto“, Palangos m. sav. inf., 2014 05 22 | Rubrika: Miestas

Vasarą pasitinkantys šventojiškiai turi kuo pasidžiaugti – birželį ketinama pradėti Jūratės gatvės rekonstrukciją.


Šventosios uosto atstatymo darbus ketinama pradėti 2015-aisiais, Palangos oro uostas dirba pelningai, aplinkkelio reikia ir jis bus, o miesto gatvės neliks be remontui skirtų lėšų, – teigia Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.


Palangos miesto savivaldybė kreipėsi į Lietuvos kelių direkciją prie susisiekimo ministerijos su prašymu skirti 600 tūkst. Lt. Šventosios miestelio Kalgraužių gatvės rekonstrukcijai. „Oficialaus raštiško patvirtinimo dėl finansavimo dar negavome, tačiau neoficialiai – pinigai bus skirti. Raštiško patvirtinimo turėtumėme sulaukti šį...


Kokie žmonės valdys Palangą ateinančius ketverius metus? „Palangos tiltas“ paprašė visų naujos Tarybos narių atsakyti į 10 pateiktų klausimų. Šiandien į klausimus atsako Tarybos narė Elena Kuznecova, kuri buvo išrinkta į Tarybą pagal Tėvynės Sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų sąrašą.


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius