„Snoriukų“ likimas neaiškus

Agnė LEKAVIČIENĖ, 2012-01-12
Peržiūrėta
1917
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

„Snoriukų“ likimas neaiškus

Nacionalizuotas „Snoro“ bankas buvo sukūręs didžiausią Lietuvoje mažmeninę klientų aptarnavimo infrastruktūrą. Uždarius banką, užsidarė ir klientų pamėgti mažieji „snoriukai“, kurių visoje šalyje yra net 230. Koks bus jų likimas – kol kas neaišku.

„Į klausimą, koks bus bankelių likimas, atsakyti negaliu. „Snorui“ paskelbta bankroto byla, o „snoriukai“ tik stovi mūsų teritorijoje“, – „Palangos tiltui“ sakė miesto meras Šarūnas Vaitkus.

Susisiekę su „Lietuvos banku“ naujienų taip pat neišgirdome. Valdybos pirmininko pavaduotojas Darius Petrauskas žurnalistams siūlė kreiptis į ryšių su visuomene skyrių. O šis – į banko administratorių.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Molai ir krantinės – tokie darbai Šventosios uoste numatomi artimaisiais metais. Viliamasi, kad po kelerių metų į Šventąją galės atplaukti keliautojai jachtomis.


Klientų aptarnavimo srityje dirbantiems specialistams bendravimo įgūdžiai yra itin svarbūs, mat kasdien jiems tenka susidurti su skirtingais žmonėmis, o tai reiškia – ir su skirtingomis jų emocijomis ir lūkesčiais.


Vienas geidžiamiausių darbdavių technologijų sektoriuje, bendrovė „Tele2“, ieško klientų aptarnavimo konsultantų savo kontaktų centruose Kaune ir Vilniuje. Kviečiame dalyvauti atrankoje ir tapti „Tele2“ komandos dalimi. Visus darbo pasiūlymus rasite operatoriaus internetinėje svetainėje www.tele2.lt/karjera


Palangoje – daug įdomių ryškių asmenybių su kone išskirtiniais gyvenimais. Supratęs, kad kunigystė nėra jo tikrasis pašaukimas gyvenime, Kęstutis Trakšelys nebijojo kardinaliai pakeisti savo gyvenimą – po sielovadinių darbų atokioje Šilalėje prieš 13 metų vyras atvyko gyventi į Palangą. Jis nė minutei nesigaili tokio sprendimo! „Čia...


Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ ragina savo privačius ir verslo klientus reikalingas prekes ir paslaugas užsisakyti elektroninėje parduotuvėje www.tele2.lt. Čia tai galėsite padaryti saugiai, greitai ir paprastai. „Rūpindamiesi savo klientų saugumu, rekomenduojame kuo daugiau kasdienių reikalų ir darbų atlikti nuotoliniu būdu. Patogiai planuotis savo pirkinius ir...


Palangos miesto savivaldybės įmonių, įstaigų, institucijų darbuotojams ir valstybės tarnautojams iki balandžio 14 d. imtinai uždrausta vykti į komandiruotes Lietuvoje ir į užsienio valstybes.


Dėl geidžiamo darbo nebūtina vykti į Vilnių –didžiosios šalies įmonėspagrindinius savo padalinius steigia ne tik sostinėje. Vienas tokių pavyzdžių – prieš pusantrų metų Kaune įkurtas „Tele2“ Verslo klientų aptarnavimo centras.


„Palangos tilto“ straipsnis „Redakcija susilaukė teisingumo, o R. Palaitis – dviejų smūgių žemiau juostos“ susilaukė didelio skaitytojų dėmesio – nuomonių laikraščio internetinėje svetainėje www.palangostiltas.lt. Skelbiame įdomiausias skaitytojų nuomones-komentarus.


„Snoriukų“ likimas neaiškus

Agnė LEKAVIČIENĖ, 2012 01 12 | Rubrika: Miestas

Nacionalizuotas „Snoro“ bankas buvo sukūręs didžiausią Lietuvoje mažmeninę klientų aptarnavimo infrastruktūrą. Uždarius banką, užsidarė ir klientų pamėgti mažieji „snoriukai“, kurių visoje šalyje yra net 230. Koks bus jų likimas – kol kas neaišku.


Žiemą kavinės ir viešbučiai gyvena susiveržę diržus, o vasarą stengiasi per tris mėnesius tiek uždirbti, kad galėtų gyventi visus metus. Koks šis sezonas Palangos kavinėms, restoranams bei viešbučiams? Ar „užsiaugins“ kurorto viešbučiai ir kavinės „lašinius“ per vasarą visai žiemai?


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius