Ar bus tinkamai organizuotas pėsčiųjų bei transporto eismas prie naujos autobusų stoties?

Danius PUODŽIUS Buvęs Palangos m. sav. Tarybos narys, 2013-02-25
Peržiūrėta
2572
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Danius PUODŽIUS
Danius PUODŽIUS

Susipažinus su UAB „City Projects“ pateikta naujos autobusų stoties ir prekybos centro greta Klaipėdos plento koncepcija ir statinių vizualizacija, susidaro įspūdis, kad lieka neįvertintas su tokių svarbių objektų kompleksu susijęs pėsčiųjų bei įvairaus transporto išorinio ir vidinio eismo organizavimas, nors su planuojamais statyti objektais tai labai aktualu, nes tai liečia ne vieną miesto kurorto vystymo ir formavimo sritį.
Numatomi objektai sulauks daug pirkėjų, keleivių ir kitų klientų. Labai svarbu, kad jiems prieiti ir išeiti pėsčiomis, privažiuoti ir išvažiuoti įvairiomis transporto priemonėmis (automobiliais, motociklais, dviračiais) būtų patogu ir saugu. Kadangi pagrindiniai transporto srautai susieti su Klaipėdos plentu, jo sankryža su Kretingos gatve ir svarbiausiu Rytų įvažiavimu į Palangą, todėl ne visai aišku: kaip bus galima greitai ir saugiai iš Kretingos gatvės sukti kairėn į Klaipėdos plentą, o po to, pasipildžius transportu iš Šiaurės ir Vakarų, nesudarančiam 300 metrų ilgio ruože dar keturis kartus (įskaitant „Statoil“ degalinę ir laisvą sklypą) sukti į kairę (bus keturios sankryžos); kur ir kaip pėstieji, dviratininkai judės į būsimus statinius ir iš jų į miesto centrą; kaip funkcionuos greta naujųjų objektų miesto keleivinis transportas ir t.t. Faktiškai būtinas pėsčiųjų ir transporto eismo organizavimo projektas, kuris apimtų pirkėjų, keleivių srautų skaičiavimus, gatvių, kelių, pėsčiųjų ir dviračių takų būtinas rekonstrukcijas, eismo organizavimo inžinerinę įrangą ir kt. Jo įgyvendinimas gali būti susijęs ir su nemažomis investicijomis bei laiku.
Manome, kad šiuos visus klausimus, susijusius su naujos autobusų stoties ir prekybos centro statyba bei miesto įvaizdžio gerinimu, būtina spręsti kompleksiškai, tuo labiau, kad miesto Bendrajame plane šioje teritorijoje tokie objektai nefiksuoti. Todėl siūlome savivaldybės administracijai su „City Projects“ detaliai ir kruopščiai išnagrinėti aukščiau įvardintus pasiūlymus. Projektuotojams vertėtų atidžiau ruošti sprendinius, nes dabar naujų projektuojamų statinių sklypo vieta miesto plane pavaizduota (antras lapas be numerio) Medvalakio gatvėje.
Be to, dėl numatomų objektų esama mašinų stovėjimo aikštelė bus skirta prekybos centro bei autobusų stoties poreikiams, todėl vietoje likviduojamos bendramiestinės aikštelės poilsiautojų ir dalinai gyventojų transportui statyti, reikėtų rekonstruoti Ronžės gatvės aikštelę į dviejų aukštų su galimybe ant antro aukšto stogo įrengti dar vieno lygio nedengtą mašinų stovėjimo aikštelę (toks pasiūlymas savivaldybei jau buvo teiktas 2008 metais).

 

Projekto valdytojos „Capital City Group“ direktorius Mindaugas Zaremba:
„Malonu, kad palangiškiai domisi projektu ir reiškia pastabas. Visi Daniaus Puodžiaus pastebėjimai mums yra puikiai žinomi.
Pristatydami projektą, jo vizualizacijoje (kompiuteriniame piešinyje) akcentavome, kaip atrodys pats stoties pastatas. Kai bus rengiamas techninis projektas, atskiruose brėžiniuose atsispindės ir D. Puodžiaus susirūpinimą keliantys dalykai- pėsčiųjų ir transporto eismo sureguliavimas, kiti dalykai.
Tikimės techninį projektą turėti vasaros pabaigoje”.

Jūsų komentaras:

mindaugui zarebai 2013-03-02 06:39 (IP: 78.61.224.151)
tinkama naujos krzkeles STATYBA, jokia ne rekonstrukcija, kainuos daugiau nei statinys. sekmes Jeigu miesto valdzia to neisreikalaus, vargas aniems...................

p.Puodziui 2013-02-28 16:18 (IP: 78.61.224.151)
Aciu Pirmininke, jeigu sutinkat bendradarbiauti, duokit zinot sime puslapyje

mindaugai zaremba 2013-02-28 16:13 (IP: 78.61.224.151)
jusu ,,paaiskinimai;;RUNKELIAM skirti,gerbkit zmones, perzenget riba....tirai uzsuksiu vertuska, patikekit moku, nesuprasit is kurios puses......SEKMES

i tema 2013-02-28 16:03 (IP: 78.61.224.151)
ne tai kad uz dyka svarbiausia....Palanga turi unikalios dislokacijos ir rysiu keleiviams prasme aut. st. Autobusu mazes ir tik tada suprasit,ko netekot. Ne dabartiniam valdzios atstovam suprasti

to Konservams NE 2013-02-26 17:05 (IP: 78.61.175.229)
Tai tik paties nuomone.

Konservams NE 2013-02-26 06:43 (IP: 194.176.60.225)
Miesto valdžia, ar jau padovanojote "Capital City Group" 2 ha žemės? Ir kiek iš jos Jums nubyrės??? Pasikartosiu, taip stoties iš dalies Palangai reikia, tačiau ar už tokia kainą? Ir ar jinai bus poilsiautojų traukos centras? Atsaklymas vienareikšmis NE...

Taip pat skaitykite

Pirmadienį, kovo 25-ąja, Palangos savivaldybės administracija išdavė statybos leidimą naujam prekybos paskirties pastatui Kretingos g. 56 statyti.


Geros žinios: teritorijos Kretingos gatvėje įveiklinimo darbai tęsiasi, metų pabaigoje turėtų prasidėti ir naujos statybos. Tokia žinia penktadienį, balandžio 7 d., pasidalino Palangos meras Šarūnas Vaitkus. „Džiaugiuosi, kad statytojai, kurie įgyvendino naujosios Palangos autobusų stoties ir prekybos centro prie jo projektą, tęsia savo sumanymą imtis teritorijos prie autobusų stoties...


Kaip informavo "Palangos tiltą" UAB "Palangos komunalinis ūkis" direktorius Gediminas Valinevičius, komunalininkai artimiausiu metu pastatys naujas autobusų stoteles miesto centre prie pagrindinės miesto aikštės ir prie Palangos baseino.


Praėjusį penktadienį Palangoje duris atvėrė naujas, modernus Autobusų stoties ir prekybos centro „Maxima“ kompleksas. Jame įsikūrė ir „Omnitel“ salonas, picerija, dovanų bei kitos parduotuvės. Į atidarymo renginį susirinko kurorto vadovai, Tarybos nariai, komplekso statytojai ir projektuotojai, gausi gyventojų bei svečių minia. Iškilmingą atidarymo ceremoniją...


Vietos gyventojų ir svečių patogumui Palangoje jau kitą savaitę – nuo gruodžio 8 d. – autobusai pradės kursuoti nauju maršrutu. Taip bus užtikrintas itin patogus ir greitas susisiekimas su kurorto centru – į centrinę dalį nuvešiančio visuomeninio transporto laukti reikės vos keliolika minučių ar dar trumpiau.


Kad Palangos kurortui būtina autobusų stotis miesto centre, nuspręsta dar iki II-ojo pasaulinio karo: 1937 m. valdžia šiai paskirčiai nupirko sklypą iš privačių asmenų, ir, kaip spėjama, 1939-aisiais čia iškilo vienas reikšmingiausių kurorto prieškarinės infrastruktūros visuomeninės paskirties objektų. 2010-ųjų rudenį Palangos autobusų stoties pastatas...


Kad Palangos kurortui būtina autobusų stotis miesto centre, nuspręsta dar iki II-ojo pasaulinio karo: 1937 m. valdžia šiai paskirčiai nupirko sklypą iš privačių asmenų, ir, kaip spėjama, 1939-aisiais čia iškilo vienas reikšmingiausių kurorto prieškarinės infrastruktūros visuomeninės paskirties objektų. 2010-ųjų rudenį Palangos autobusų stoties pastatas...


Naujosios Palangos autobusų stoties statyba jau tapo visai artima – kaip numato įstatymai, vakar jos projektuotojai iš UAB „City projects“ labai negausiai į Tarybos posėdžių salę susirinkusiems kurorto visuomenės ir žiniasklaidos atstovams pristatė stambaus Palangos infrastruktūros objekto techninį projektą.


Susipažinus su UAB „City Projects“ pateikta naujos autobusų stoties ir prekybos centro greta Klaipėdos plento koncepcija ir statinių vizualizacija, susidaro įspūdis, kad lieka neįvertintas su tokių svarbių objektų kompleksu susijęs pėsčiųjų bei įvairaus transporto išorinio ir vidinio eismo organizavimas, nors su planuojamais statyti objektais tai labai aktualu, nes tai...


Pirmadienio vakarą Palangos miesto tarybos nariams, Savivaldybės administracijos atstovams bei besidomintiems naujosios kurorto autobusų stoties bei prekybos centro ateities planais prisistatė investuotojai – „Homburg“ grupė Baltijos šalyse, projekto valdytojai „Capital city group“ bei pristatė keturias „City Projects“ architektų parengtas...


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius