„Tele2“ savitarna: nuo svarbiausios informacijos iki naujų paslaugų užsakymo

Kviečiame išbandyti savitarnos svetainę, kurioje „Tele2“ klientai gali lengvai ir greitai pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite mano.tele2.lt.
Savitarnos svetainėje – viską valdote patys
Vasarą visą savo laiką norisi skirti išvykoms, paplūdimiui, draugams ir vandens pramogoms. Taupant šias brangias valandas, verta išbandyti specialią „Tele2“ savitarnos svetainę, kuri sukurta atsižvelgiant į klientų poreikius. Joje galite paprastai valdyti savo paslaugas, keisti mokėjimo planus, peržiūrėti išklotines ir sąskaitas bei jas apmokėti. Taip pat sekti einamojo mėnesio išlaidas ir valdyti kitas naudingas paslaugas arba peržiūrėti paslaugų naudojimosi statistiką.
Prie savitarnos jungiantis pirmą kartą prireiks tik jūsų telefono numerio – tuomet SMS žinute gausite laikiną slaptažodį, kurį galėsite pakeisti. Savitarnos puslapyje rasite daug naudingos informacijos: dabartinį mokėjimo planą, jo galiojimo laiką, einamojo mėnesio išlaidas, išklotines, sąskaitas ir naujus, jums skirtus pasiūlymus.
„Tele2“ savitarnos paskyroje vos per kelias minutes galite ne tik patikrinti savo duomenis, bet ir pakeisti savo planą, sužinoti savo SIM kortelės PUK kodą, užregistruoti pradelstą mokėjimą ir greičiau atnaujinti paslaugas, jei netyčia pamiršote laiku apmokėti sąskaitą. Kadangi visus atsakymus rasite akimirksniu, jums net nereikės gaišti savo laiko ir skambinti ar vykti į saloną.
Į jūsų klausimus atsakys virtuali konsultantė Rūta
Jei visgi iškiltų klausimų, į kuriuos patiems nepavyksta rasti atsakymo, jums gali padėti dirbtinio intelekto asistentė „Rūta“. Ji savitarnoje pasiekiama visą parą, o jos aptarnavimo vertinimas viršija rinkoje vyraujančių analogiškų asistentų vertinimo vidurkį.
„Rūta“, pradėjusi veikti „Tele2“ savitarnos svetainėje kiek daugiau nei prieš pusmetį, sparčiai tobulėja ir jau išmoko atsakyti į daugiau nei 1700 klausimų. Iki šiol ji aptarnavo jau daugiau nei 78 tūkst. klientų.
Ji gali padėti sąskaitų, techninių problemų, sutarčių pasirašymo, naujų paslaugų užsakymo, e. parduotuvės prekių ir kitais jums kylančiais klausimais. Užduoti klausimą Rūtai labai paprasta. Prisijungę prie savo „Tele2“ savitarnos puslapio spauskite pokalbio ikonėlę apatiniame dešiniajame lango kampe. Tuomet galėsite pasirinkti norimą temą ir susirašinėti su virtualiu konsultantu.
Mobilioji aplikacija „Mano Tele2“ – jūsų išmaniajame telefone
Kasdienes „Tele2“ paslaugas galite patogiai tvarkyti ir nemokamoje „Mano Tele2“ programėlėje, pritaikytoje „Android“ ir „iPhone“ telefonams. Aplikacija galėsite naudotis kaip savitarna – čia rasite visą svarbiausią informaciją. Pavyzdžiui, galėsite realiu laiku peržiūrėti interneto duomenų likutį ir sunaudojimo vidurkį. Pritrūkus duomenų, čia iškart galėsite užsisakyti papildomą vienkartinį jų paketą.
Taip pat rasite kredito limitą, galėsite jį pasikeisti arba patikrinti jo likutį. Be to, pačioje programėlėje galėsite vos keliais paspaudimais greitai apmokėti sąskaitą per savo asmeninį banką.
Klientų patogumui „Mano Tele2“ aplikacijoje nuo šiol rasite dar kelias naudingas funkcijas: galėsite papildyti „Pildyk“ sąskaitas, sekti įrenginio remonto būseną ar peržiūrėti kelių skirtingų numerių informaciją.
Telefono draudimas – 3 mėn. nemokamai
Tik ką įsigytas išmanusis sukelia ne tik daug džiaugsmo, bet ir šiek tiek nerimo. Kyla baimių, kad tik nenumestum naujo telefono nuo stalo, neapipiltum kava ar netyčia neįmestum į vandenį. Šiuos rūpesčius palengvina telefono draudimas. Šiuo metu, įsigijus naują išmanųjį, dovanojame net 3 mėn. telefono draudimo paslaugą.
Pasiūlymas įrenginių draudimui „3 mėn. nemokamai“ galioja visiems perkantiems išmanųjį telefoną (perkant internetu arba „Tele2“ prekybos vietoje) ar planšetę (perkant „Tele2“ prekybos vietoje) kartu su įrenginio draudimu (negalioja perkant tik ekrano draudimą).
Po 3 mėn. paslauga bus apmokestinta kas mėnesį pagal telefono draudimo kainą, nurodytą pirkimo metu. Mokestis bus įtrauktas į jūsų „Tele2“ mobiliojo ryšio sąskaitą. Telefono draudimo paslaugą galėsite nutraukti bet kuriuo metu. Pasiūlymas negalioja pasirinkus išankstinio apmokėjimo draudimo paslaugą. Pasiūlymo laikas ribotas.
Daugiau informacijos rasite www.tele2.lt, „Tele2“ salonuose arba paskambinę telefonu 117.
„Palangos tilto“ redakcija
Jūsų komentaras:
Taip pat skaitykite
Palanga keičiasi – pristatytas išplėstas ir atnaujintas, moderniai įrengtas kurorto Turizmo informacijos centras (FOTO GALERIJA)
"Palangos tilto" informacija, 2023 02 17 | Rubrika: Miestas
Penktadienį, vasario 17 d., buvo pristatytas išplėstas ir atnaujintas, moderniai Palangos Turizmo informacijos centras. „Ypač džiugu, kad įgyvendintas Palangos turizmo mama vadintos mūsų miesto Turizmo informacijos centro įkūrėjos bei buvusios ilgametės jo vadovės, šviesios atminties Allos Valužienės noras bei planas – Turizmo informacijos centrą išplėsti, į vieną sujungiant senosios...
Rudens pradžiai „Tele2“ paruošė daugybę puikių pasiūlymų išmaniajai televizijai, eSIM laikrodžiams ir telefonams, kuriais jau dabar galite pasinaudoti operatoriaus fiziniuose salonuose arba internetinėje parduotuvėje www.tele2.lt .
„Tele2“ savitarna: nuo svarbiausios informacijos iki naujų paslaugų užsakymo
2021 08 03 | Rubrika: Miestas
Kviečiame išbandyti savitarnos svetainę, kurioje „Tele2“ klientai gali lengvai ir greitai pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite mano.tele2.lt.
„Tele2“ naujienos: nuo išmanių daiktų už 1 eurą iki nuolaidų neribotam internetui
***, 2021 03 16 | Rubrika: Miestas
Atėjus pavasariui, „Tele2“ paruošė išskirtinių pasiūlymų išmaniems daiktams, namų internetui ir ryšio stiprinimo įrangai. Jais jau dabar galite pasinaudoti operatoriaus internetinėje parduotuvėje www.tele2.lt
„Tele2“ savitarna: nuo paslaugų valdymo ir sutarčių pratęsimo iki asmeninių pasiūlymų
2020 10 09 | Rubrika: Miestas
Klientų patogumui „Tele2“ kviečia išbandyti savitarnos svetainę, kurioje lengvai ir greitai galėsite pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite www.mano.tele2.lt.
„Tele2“ savitarna: nuo paslaugų valdymo ir sutarčių pratęsimo iki asmeninių pasiūlymų
2020 10 05 | Rubrika: Miestas
Klientų patogumui „Tele2“ kviečia išbandyti savitarnos svetainę, kurioje lengvai ir greitai galėsite pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite www.mano.tele2.lt.
Prasidėjus vasarai „Tele2“ paruošė viliojančių pasiūlymų „Samsung“ gerbėjams, elektrinių paspirtukų fanams ir visiems, norintiems apdrausti savo turtą. Jais pasinaudoti galima operatoriaus salonuose bei internetinėje parduotuvėje www.tele2.lt.
Palangos pulsas
2017 03 20 | Rubrika: Miestas
Palangos turizmo informacijos centras ruošiasi naujam sezonui Palangos turizmo informacijos centras kartu su Klaipėdos regiono turizmo taryba bei viso regiono turizmo informacijos centrais ruošiasi naujam sezonui ir organizuoja turizmo išteklių pristatymus visose regiono savivaldybėse. Pristatymuose dalyvauja ir patirtimi dalijasi Palangos, Klaipėdos, Neringos...
Palangos turizmo informacijos centras įvertintas geriausiai
Rasa GEDVILAITĖ, 2010 12 19 | Rubrika: Miestas
Praėjęs šeštadienis buvo ypatingai dosnus Palangos turizmo informacijos centrui. Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos tradiciškai apdovanojo šių metų turizmo projektus Lietuvoje, o Palangos turizmo informacijos centras už nuveiktus darbus gavo nominaciją kaip sėkmingiausiai 2010 metais dirbęs turizmo informacijos centras. Apdovanojimus taip pat gavo „Palangos linas“...
Didesnis turizmo informacijos centras – didesni turistų srautai
Ugnė RAUDYTĖ, 2010 10 26 | Rubrika: Miestas
Palangos turizmo informacijos centras pagaliau taip pat sulaukė geresnių darbo sąlygų. Pagal ES vykdomą projektą „Palangos Turizmo informacijos centro infrastruktūros plėtra“ buvo padidintos turizmo informacijos centro patalpos ir padarytas remontas. „Anksčiau dirbdavome 40 kvadratinių metrų patalpose ir vietos buvo labai mažai, ypač vasaros metu, kuomet į centrą sugužėdavo daug turistų....