Facebook reklama – mažas biudžetas, bet didelis poveikis

Facebook reklama šiandien – viena prieinamiausių ir efektyviausių priemonių smulkiam ir vidutiniam verslui, tačiau vis dar gajus mitas, kad reklamai reikia tūkstančių. Tiesa ta, kad net ir su 5 ar 10 eurų per dieną galima pasiekti realių rezultatų, žinoma, jei žinai – ką ir kam nori pasakyti.
Nebijokite mažo biudžeto – bijokite netikslinės žinutės
Mažas biudžetas tampa problema tik tada, kai jis išleidžiamas „per plačiai“: bandoma pasiekti visus, o ne tuos, kuriems iš tikrųjų aktualu. Jei reklamuojate visiems – reklamuojate niekam. Facebook nėra skelbimų lenta – tai vieta, kur žmonės praleidžia laiką, domisi, reaguoja, o kartais – ir perka. Būtent todėl svarbu ne kiek žmonių matė jūsų reklamą, o kiek iš jų susidomėjo ir atliko veiksmą.
Vienas mažas pavyzdys – penkios realios užklausos
Grožio specialistė iš Šiaulių nusprendė išbandyti Facebook reklamą, turėdama laisvas dvi vietas savaitgaliui. Biudžetas – vos 6 eurai. Ji nesikreipė į visus – pasirinko moteris nuo 25 iki 45 metų, gyvenančias Šiauliuose, kurios domisi kosmetika. Įkėlė prieš ir po nuotrauką, parašė aiškią žinutę su kaina ir skambučio mygtuku. Po kelių valandų gavo penkias žinutes. Daugiau nei tikėjosi. Kodėl? Nes jos žinutė pasiekė būtent tas, kurios tuo metu galvojo apie tokią procedūrą.
Facebook reklama nepadarys stebuklo, bet padės jį sukurti
Facebook reklama nėra stebuklinga lazdelė. Ji neįtikins žmogaus pirkti tai, ko jam nereikia. Bet jei žmogus jau turi poreikį ir tuo metu pamato aiškų, konkrečiai jam skirtą pasiūlymą – šansai, kad jis reaguos – išauga dešimteriopai.
Facebook reklama veikia kaip padidinimo stiklas: išryškina viską – ir gerus tekstus, ir netikslius, todėl jei kalbate aiškiai, trumpai, vizualiai patraukliai – net su mažu biudžetu galite pasiekti geresnių rezultatų nei daug pinigų išleidžiantis konkurentas, kuris reklamuojasi „bet kaip“.
Ne kiek parodysite, o ką žmogus padarys po to
Viena dažniausių klaidų – orientuotis į parodymų skaičių. Bet tai ne esmė. Svarbu – kas nutinka po to, kai žmogus pamato jūsų reklamą. Ar jis sustoja? Ar paspaudžia? Ar rašo žinutę? Kuo labiau reklama skirta veiksmui – tuo didesnė jos grąža. Tai reiškia, kad turite kalbėti tiesiai, be miglos: ką siūlote, kam tai naudinga, kiek tai kainuoja ir ką reikia padaryti dabar. Ir viskas – jokių „aukštos kokybės paslaugų už gerą kainą“ frazių, kurios neveikia niekur.
Facebook leidžia būti ne garsiausiam, o tiksliausiam
Galite pasirinkti, kam rodysite reklamą – ne tik pagal miestą, amžių ar lytį, bet ir pagal interesus, gyvenimo įvykius, pirkimo elgseną. Jei jūsų tikslinė auditorija yra neseniai susižadėjusios moterys, kurios planuoja vestuves – jūs galite kalbėti tik su jomis. Jei norite pasiekti tėvus su mažais vaikais ar žmones, kurie neseniai persikėlė į naują miestą – Facebook leidžia tai padaryti. Tai galimybė, kurios iki šiol neturėjo mažas verslas – būti matomu tik tiems, kurie svarbūs.
Mažas biudžetas – ne trūkumas, o jėga
Kai pinigai riboti – kiekvienas paspaudimas svarbus. Jūs priversti galvoti tiksliai, struktūruotai, atsisakyti bereikalingų žinučių. Ir būtent todėl mažas biudžetas dažnai veikia net geriau, nes jis reikalauja aiškumo. O reklamoje aiškumas yra ginklas. Facebook reklama tampa efektyvi tada, kai suformuluojate paprastą klausimą – kas mano klientas ir ką jis turi padaryti po šios reklamos? Ir kai tai išsigryninate – pradedate matyti, kaip net už 5–10 eurų per dieną galima gauti žinučių, užklausų ir pirkimų.
Poveikis priklauso ne nuo sumos, o nuo žinutės
Didelis biudžetas negarantuoja didelio poveikio. O mažas biudžetas – tai ne kliūtis, jei žinote, ką norite pasakyti ir kam. Facebook reklama leidžia ne tik būti matomiems – ji leidžia būti teisingai matomiems. Ir kai ta žinutė pasiekia tinkamą žmogų tinkamu metu – net kukli kampanija tampa pelninga.
„Palangos tilto“ redakcija
Jūsų komentaras:
Taip pat skaitykite
Facebook reklama – mažas biudžetas, bet didelis poveikis
2025 06 04 | Rubrika: Miestas
Facebook reklama šiandien – viena prieinamiausių ir efektyviausių priemonių smulkiam ir vidutiniam verslui, tačiau vis dar gajus mitas, kad reklamai reikia tūkstančių.
Migracijų procesai ir jų poveikis migrantų tapatumui
2025 02 24 | Rubrika: Miestas
Pasaulyje vykstantys kariniai konfliktai, ekonominės, politinės priežastys skatina migracinius procesus, kurie formuoja skirtingas migrantų patirtis ir veikia jų tapatybę.
Patvirtintas 2024 metų Palangos miesto savivaldybės biudžetas
2024 02 15 | Rubrika: Verslas pinigai
Ketvirtadienį patvirtintas 2024 metų miesto biudžetas, kuriame iš viso numatyta 51 mln. 653 tūkst. eurų pajamų ir tiek pat asignavimų.
Vyriausioji rinkimų komisija mero Šarūno Vaitkaus interviu „Lietuvos rytui“ pripažino politine reklama
"Palangos tilto" informacija, 2023 03 07 | Rubrika: Miestas
Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) posėdyje kovo 7 dieną, be kitų klausimų, svarstė ir 2022 m. spalio 6 d. dienraštyje „Lietuvos rytas“ ir portale www.lrytas.lt paskelbtą publikaciją „Meras darbe baiminasi rutinos“. VRK pripažino publikaciją Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų Palangos miesto rinkimų apygardoje Nr. 31 kandidatų sąrašo kandidato į Palangos miesto merus Šarūno...
Pirmajame rinkimų į Seimą ture Mėguvos rinkimų apygardoje pergalę šventęs Tėvynės Sąjungos- Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) kandidatas, Palangos miesto Tarybos narys Mindaugas Skritulskas pirmadienį sakė „Palangos tiltui“, kad iki antrojo rinkimų turo po dviejų savaičių (spalio 25 d.) „neįkyrės“ rinkėjams ir laikysis nuosaikumo. „Forsavimo...
Patvirtintas Palangos miesto savivaldybės 2020 metų biudžetas
2020 02 28 | Rubrika: Miestas
2020 m. vasario 27 d. patvirtintas Palangos miesto savivaldybės 2020 metų biudžetas.
Praėjusių metų miesto biudžetas įvykdytas 102 procentais
"Palangos tilto" informacija, 2019 01 27 | Rubrika: Verslas pinigai
Palangos miesto biudžetas 2018 m. įvykdytas 102,3 proc. – gauta 628,5 tūkst. eurų viršplaninių pajamų. Pasak Palangos miesto savivaldybės administracijos Biudžeto skyriaus vedėjos Reginos Garadauskienės, palyginti su 2017 m., praėjusiųjų metų pajamos buvo penktadaliu, arba 4,8 mln. eurų, didesnės.
Palangos miesto savivaldybės administracijos Vaiko teisių apsaugos skyriaus specialistai, siekdami prieš gražiausias metų šventes pradžiuginti mažas pajamas gaunančių šeimų vaikus, suorganizavo kalėdinį
Poilsio namų reklama- šiukšlių krūva 1
2012 06 14 | Rubrika: Miestas
Šventosios poilsio namus „Varduva“ „puošia“ reklama -šalia gulinti šiukšlių krūva. Kadangi poilsio namų reklamoje nurodytu numeriu su savininku susisiekti nepavyko, šnektelėjome su Šventosios seniūnu Eugenijumi Čilinsku. „Įdomu, koks verslininkas galėtų krauti šiukšles prie savo reklamos?
Stovyklaus dvigubai daugiau mažas pajamas gaunančių šeimų vaikų
Rasa GEDVILAITĖ, 2011 06 17 | Rubrika: Kultūra
Baigiantis mokslo metams mokiniai ir jų tėveliai ima žvalgytis, kaip smagiau praleisti vasaros laiką. Visi su malonumu juo džiaugtųsi rengiamose stovyklose, vietoj to, jog vaikai šlaistytųsi gatvėse be veiklos. Šiemet dvigubai daugiau vaikų iš mažas pajamas gaunančių šeimų stovyklaus konkursą nugalėjusioje „Raganės“ stovykloje. „Palangos miesto...