Skuodis nepritaria Mindaugo Skritulsko ir Darbo partijos siūlomai tvarkai dėl greičio matuoklių įrengimo: tokį sprendimą turi nustatyti atsakingos institucijos

Palangos tiltas, 2023-09-04
Peržiūrėta
630
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Marius Skuodis. ELTA nuotr.
Marius Skuodis. ELTA nuotr.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis nepritaria Darbo partijos ir konservatoriaus Mindaugo Skritulsko inicijuojamam įstatymo projektui, kuris leistų numatyti tvarką, kur Lietuvoje būtų įrengiami greičio matuokliai. Pasak jo, tokius sprendimus turi nustatyti už saugų eismą atsakingos institucijos.

Pastaruoju metu daug kritikos greičio matuoklių statymo tvarkai viešojoje erdvėje išreiškė parlamentarai – Darbo partijos pirmininkas Andrius Mazuronis ir būtent konservatorius Mindaugas Skritulskas.

Anot jų, stacionarūs bei vidutinio greičio matuokliai yra montuojami tokiose vietose, kur nėra avaringi ruožai – pvz. automagistralėje Vilnius–Klaipėda. 

„Ironiškai galėčiau pakomentuoti, kad Seime galėtume nustatyti tvarką ir kur turėtų būti šviesoforai, perėjos, ar kur blaivumą galima būti tikrinti policijos pareigūnams. Manau, kad tokius sprendimus turi nustatyti už saugų eismą atsakingos institucijos, nepaisant to, jeigu kyla klausimų, į juos turi būti atsakyta“, – trečiadienį LRT radijui teigė M. Skuodis. 

„Sutikčiau, jeigu yra abejojama sprendimais, galima įtraukti papildomą instituciją, pvz. Vyriausybėje yra Saugaus eismo komisija, kuri patvirtintų kuriose vietose kažkas galėtų būti. Sprendimų yra įvairių, bet ko nenorėčiau, kad Lietuvoje iš Seimo pusės pradėtume reguliuoti mikrosprendimus, nes darbo gali būti daug, bet abejoju, ar rezultatas tenkins“, – aiškino jis. 

Ministras tikino, kad laikantis leistino greičio, matuokliai neturėtų kelti streso, o sprendimą dėl to, kur jie turėtų stovėti, priima ekspertai. Tačiau jis paminėjo, kad institucijos turi paaiškinti Seimo nariui bei visai visuomenei, kodėl tam tikri sprendimai buvo priimti.

„Jeigu laikaisi leistino greičio, tai matuoklių gali būti visas kelias ir jie nekelia jokio streso. Antras dalykas, tuos sprendimus dėl matuoklių, kaip ir kitų eismo saugumo priemonių priima ekspertai. Jeigu šioje vietoje kyla abejonių yra du svarbūs dalykai. Pirmas – už saugų eismą atsakingos institucijos turi paaiškinti Seimo nariui, visuomenei, kodėl sprendimas vienoks ar kitoks. Antras dalykas – sprendimai priimami remiantis duomenimis“, – sakė politikas. 

„Reiškia, kad toje konkrečioje vietoje buvo eismo įvykių ar yra kitos priežastys. Sprendimai paremti duomenimis, o ne, kad kažkas sugalvojo“, – tvirtino jis. 

Vis tik Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) dėl eismo saugumo keliuose tęs momentinių greičio matuoklių ir vidutinio greičio matavimo sistemų diegimą.

LAKD generalinio direktoriaus Mariaus Švaikausko teigimu, nors vairuotojų sąmoningumas keliuose pamažu auga, greičio matuokliai kol kas išlieka viena efektyviausių priemonių, kurios drausmina vairuotojus ir tuo pačiu formuoja saugaus vairavimo įpročius.

 

Ignas Dobrovolskas

ELTA

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Pasirodo, net ir dar nepriimtas, palangiškio Seimo nario Mindaugo Skritulsko su kolegomis inicijuotas įstatymo projektas, kurio tikslas –reglamentuoti greičio matuoklių įrengimo tvarką bei paskatinti diegti ne vien prevencines, bet realias saugumo priemones keliuose, jau duoda vaisių! Kokie jie?


Antradienį Seime pateiktas grupės parlamentarų inicijuotas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektas, kuriuo reglamentuojama, kur galėtų būti įrengiami stacionarūs ir vidutinio greičio matuokliai.


Susisiekimo ministras Marius Skuodis nepritaria Darbo partijos inicijuojamam įstatymo projektui, kuris leistų numatyti tvarką, kur Lietuvoje būtų įrengiami greičio matuokliai. Pasak jo, tokius sprendimus turi nustatyti už saugų eismą atsakingos institucijos.


Rugpjūčio 10 d. pateiktas registruoti Seimo nario Mindaugo Skritulsko kartu su Seimo narių grupe parengtas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projektas, kurio tikslas – reglamentuoti stacionarių eismo priežiūros priemonių – greičio matuoklių – įrengimą, praneša BNS.


Energetikos sprendimų bendrovė „Elektrum Lietuva“ pradeda pirmųjų elektromobilių viešo įkrovimo stotelių įrengimo darbus. Šiuo metu pasirašytos sutartys dėl 34 įkrovimo stotelių įrengimo skirtingose šalies lokacijose. 


Seimas pritarė Administracinių nusižengimų kodekso 416 straipsnio pakeitimui, suvienodindamas atsakomybę už greičio viršijimą tiek motociklininkams, tiek lengvųjų automobilių vairuotojams.


Seimo narys konservatorius Mindaugas Skritulskas parlamentarų grupės vardu Seimui ketina pateikti Administracinių nusižengimų kodekso pataisas, kuriomis siūloma suvienodinti administracinę atsakomybę už greičio viršijimą motociklininkams ir automobilių vairuotojams. 


Ketvirtadienį, balandžio 8 d., šalyje nustatyti 1 155 nauji COVID-19 atvejai, nuo šios infekcinės ligos mirė 13 žmonių, penktadienį pranešė Statistikos departamentas. Palangos miesto savivaldybėje ketvirtadienį nustatyti du šio viruso atvejai, šiuo metu Palangoje koronavirusu serga 24 asmenys. Nuo pandemijos pradžios praėjusių metų kovą COVID-19 iš...


Lietuvoje sekmadienį nustatyti 263 nauji COVID-19 atvejai, mirė šeši žmonės, o Palangoje sekmadienį koronaviruso atvejų nebuvo nustatyta, teigia Statistikos departamentas.Tačiau juo remdamasis Delfi.lt pranešė, kad sekmadienį Palangoje naujas koronaviruso protrūkis buvo fiksuotas ir Palangoje veikiančioje buhalterinės apskaitos įmonėje, kur koronavirusinė infekcija...


Ligita Sinušienė Mindaugas Juozauskas - vienintelis Palangoje oreivis. Oro balionu palangiškis yra nuskridęs apie 3-4 tūkstančius kilometrų, skrydžiuose išbuvęs apie 100 valandų. Prieš mėnesį grįžo iš Vokietijos, kur kartu su tautiečiais Lietuvai atstovavo pasaulio karšto oro dirižablių čempionate. Beje, oro balionas ir dirižablis, nors abudu...


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius