Metodinė diena „Pedagoginės inovacijos“ lopšelyje-darželyje „Nykštukas“

Birutė Marija REMEIKIENĖ Lopšelio-darželio „Nykštukas“ direktorės pavaduotoja ugdymui, 2013-02-28
Peržiūrėta
3525
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Vasario 21 d. į lopšelį-darželį „Nykštukas“ sugužėjo pedagogės iš visų ikimokyklinių įstaigų.
Vasario 21 d. į lopšelį-darželį „Nykštukas“ sugužėjo pedagogės iš visų ikimokyklinių įstaigų.

Vasario 21 d. į lopšelį-darželį „Nykštukas“ sugužėjo pedagogės iš visų ikimokyklinių įstaigų. Atvyko ir ilgamečiai socialiniai partneriai iš Klaipėdos darželio-mokyklos „Nykštukas“.
Po žaismingo, pavasariško pačių mažųjų lopšelinukų pasveikinimo (auklėtoja V. Petravičienė) buvo pristatyti projektai.
Projektą „Kompiuteris – vaikų ugdymo(si) priemonė“ pristatė auklėtoja A. Bružaitė. Ji pademonstravo, kaip pasinaudodama kompiuterio galimybėmis, paįvairina ugdomąją veiklą.
Apie informacinių technologijų taikymą vaikų muzikinėje veikloje kalbėjo Klaipėdos darželio-mokyklos „Nykštukas“ meninio ugdymo mokytoja R. Šmitienė, auklėtoja R. Poškienė.
Šia tema iki šiol nebuvo diskutuojama su mūsų miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogais. Todėl manome, kad jau pats laikas apie tai kalbėti, nes kiekvienais metais iš moksleivio krepšelio lėšų įstaigos įsigyjama kompiuterinės įrangos, kuria auklėtojos naudojasi savo grupėse.
Netyla diskusijos, ar reikalingas kompiuteris ikimokyklinio amžiaus vaikams. Tačiau kompiuteris aktyviai dalyvauja mūsų kasdienybėje. Klausimas kyla, tik kokio amžiaus vaikams ir kokiais tikslais jis bus panaudotas. Juk beveik kiekvienoje šeimoje vaikas mato, kaip kompiuteriu naudojasi šeimos nariai. Manome, kad pradėta diskusija tęsis ir toliau, nes kompiuteris niekada neatstos įprastų ugdymo(si) priemonių, tačiau išmaniai jį panaudojus, ugdymo procesas tikrai praturtės.
Auklėtoja O. Liakienė supažindino koleges su Valdorfo pedagogikos ypatumais. Vasario mėnesį sukako vieneri metai nuo grupės įkūrimo, kurioje auklėtoja organizuoja ugdymo(si) procesą, atitinkantį šios pedagogikos nuostatas: natūralus pažinimas, vaizduotės lavinimas, situacijos išgyvenimas. O. Liakienės pasisakymas, supažindinimas su grupės aplinka, sukėlė pedagogų susidomėjimą, nes Palangoje nėra nė vienos įstaigos, kurioje būtų dirbama pagal Valdorfo pedagogiką. Šios sistemos atskirus elementus auklėtojos galėtų panaudoti ir savo grupės vaikų ugdymo(si) procese. O. Liakienė, talkinant pedagogėms, pamokė įvairių socialinių žaidimų, kurie sudaro prielaidas geriau pažinti save ir kitus.
Logopedė L. Butkutė išsamiai ir vaizdingai pristatė projektą „Logopedo ir pedagogo bendradarbiavimas, šalinant kalbos ir kalbėjimo sutrikimus“. Logopedė kvietė ir mokė auklėtojas metodų ir būdų, kuriais galima užtikrinti darbo tęstinumą.
Tik mokydamosios vienos iš kitų, pasidalindamos naujomis idėjomis, įstengsime suteikti vaikams naujų žinių ir patyrimų.

 

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Šią savaitę Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai atliko planinį patikrinimą Palangos lopšelyje-darželyje „Gintarėlis“. Patikrinimo metu buvo nustatyta maisto tvarkymo ir higienos pažeidimų, pranešė naujienų agentūra ELTA. Tarnybos duomenimis, tarp įstaigos darbuotojų asmeninių daiktų rasta 10,5 kg gamyboje nepanaudotų maisto produktų – atvėsintos vištienos...


Kovo 5 d. Palangos lopšelyje-darželyje „Ąžuoliukas“ vėl suskambo Lietuvai skirtos eilės ir dainos. Taip prasidėjo tradicinės Palangos miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų priešmokyklinukų šaškių varžybos, skirtos Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienai paminėti.


Š. m. spalio 25 d. Palangos lopšelyje-darželyje „Gintarėlis“ vyko regioninė metodinė-praktinė diena į kurią susirinko socialiniai partneriai iš Klaipėdos lopšelio-darželio „Rūta“, Klaipėdos lopšelio-darželio „Žilvitis“  bei Kretingos raj. Kurmaičių pradinės mokyklos. 


Vasario 28 d. mūsų darželyje įvyko metodinė diena „STREAM ugdymas darželyje. Gerosios patirtys“ ir saviraiškos programos „Keliauju su STEAM. Matematika lagamine“ pristatymas.


2024 metų vasario 7 d. lopšelyje-darželyje „Nykštukas‘‘ vyko Palangos ikimokyklinio ugdymo įstaigų mokytojų metodinė diena - „Ugdymo proceso organizavimas netradicinėse erdvėse‘‘. 


Ketvirtadieni gegužės 11 d. Palangos lopšelyje – darželyje „Pasaka“ startavo eTwinning projektas „Kultūra mus vienija“ (CULTURE BRINGS TOGETHER). Šį projektą įgyvendina „Rudnosiukų“  grupės vaikai. 


Gruodžio 9 d. pakvietėme socialinius partnerius į Palangos lopšelio-darželio „Gintarėlis“ organizuojamą respublikinę metodinę konferenciją „STEAM ugdymas ikimokyklinėje įstaigoje.


Vaikučiai birželio pabaigoje šventė įsimintinas Jonines darželio pievoje. O liepos 12 d. rytą,visi visi, maži ir dideli, sugužėjo į kiemą kartu su auklėtojomis dalyvauti spektaklyje-pramogoje „Katės Murkės pasaka“.


Sveikatos banga pasiekė Palangos lopšelį-darželį „Pasaka“  1

Palangos lopšelio-darželio „Pasaka“ auklėtoja Vita BERNATAVIČIENĖ ir pavaduotoja ugdymui Irma KUOJIENĖ, 2013 05 06 | Rubrika: Jūros vaikai

Prieš 20 metų, 1993-aisiais, Lietuva buvo priimta į Europos sveikatą stiprinančių mokyklų tinklą. Šiandien šių mokyklų yra beveik visose savivaldybėse ir kasmet jų skaičius auga.


Metodinė diena „Pedagoginės inovacijos“ lopšelyje-darželyje „Nykštukas“

Birutė Marija REMEIKIENĖ Lopšelio-darželio „Nykštukas“ direktorės pavaduotoja ugdymui, 2013 02 28 | Rubrika: Miestas

Vasario 21 d. į lopšelį-darželį „Nykštukas“ sugužėjo pedagogės iš visų ikimokyklinių įstaigų. Atvyko ir ilgamečiai socialiniai partneriai iš Klaipėdos darželio-mokyklos „Nykštukas“.


Renginių kalendorius