Palangoje tinklaraštininkė Simona Burbaitė susituokė su mylimuoju Matu Kolpertu

Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

15min.lt nuotr.

Saulėtą rugpjūčio 24-ąją, trečiadienį, susituokė „Mis Lietuva 2013“ pirmoji vicemis, tinklaraštininkė, didžėja Simona Burbaitė ir jos mylimasis Matas Kolpertas, dirbantis bendrovėjė „IT paslaugų centras“. Daugiau nei po 12-kos metų draugystės pora vestuves iškėlė pajūryje.

Rugpjūčio 24-ąją, trečiadienį, tinklaraštininkė Simona Burbaitė ištarė lemtingąjį „Taip!“ savo ilgamečiui širdies draugui Matui Kolpertui.

Žmonės.lt žiniomis, Simonos ir Mato vestuvės įvyko Palangoje, itališka atmosfera dvelkiančioje „Vila Komoda“.

Savo meilės šventei S.Burbaitė pasirinko elegantišką baltą nuotakos suknelę, kurią kūrė mados namų „Más 924“ dizainerė Monika Kazakevičiūtė.

Tikriausiai nenuostabu, kad ypatingai dienai S.Burbaitė šukuoseną patikėjo savo ilgamečiam plaukų stilistui Mantui Tautvaišai. Tuo tarpu nuotakos makiažu pasirūpino Neringa Čukinienė.

„Grožio ir pramogų industrijoje esu ne vienerius metus, todėl dirbau su daugeliu Lietuvos grožio meistrų ir drabužių dizainerių. Tai man suteikė galimybę atsirinkti tuos, kurie, mano akimis, yra savo srities profesionalai. Jau daugiau nei keletą metų svarbiausioms šventėms mane ruošia tie patys meistrai ir dizaineriai, todėl mano vestuvės nebus išimtis“, – dar prieš metus portalui Žmonės.lt kalbėjo Simona.

Primename, kad Simona Burbaitė ir Matas Kolpertas po 10-ties metų draugystės, 2020-ųjų vasarį susižadėjo egzotiškos kelionės po Balį metu. Emocijomis po sužadėtuvių tuo metu ji dalijosi su portalu Žmonės.lt.

„Kelionei įpusėjus, lankėmės Ubude. Aplink jį yra labai daug gražių krioklių. Žinojome iš anksto, kad norėsime pamatyti bent vieną krioklį, neapsuptą milijono turistų. Todėl penktadienį nusprendėme keltis 5 valandą ryto ir su motoroleriu nuvažiavome prie vieno iš jų. Atsimenu, vakare prieš kelionę Matas pasakė, kad jei man bus sunku keltis, vis tiek prikels ir važiuosime. Penktadienį ryte išvažiavome su tamsa ir jau švintant buvome prie krioklio.

Ta akimirka, kai Matas pasipiršo, buvo tokia magiška ir visiškai mūsų – bundanti gamta ir mes tik dviese prie nuostabaus gamtos stebuklo“, – tuo metu portalui Žmonės.lt pasakojo Simona Burbaitė.

„Buvo taip tikra, ramu ir gera. Matas tikrai pasistengė, kad tas momentas taptų ypatingu ir tik mūsų dviejų“, – pridūrė ji.

15min.lt

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Palangos miesto savivaldybės bei kurorto Viešbučių ir restoranų asociacijos bendradarbiavimo dėka Ukrainos karo pabėgėlių, apsistojusių kurorte, mokyklinio amžiaus vaikai galės nemokamai maitintis ir Velykų atostogų metu.

Pernai Palangos miesto savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos skyriuje buvo registruotos 264 santuokos, 162 naujagimiai, 259 mirtys. Šiemet sausio mėnesį susituokė 3 poros, įregistruota 7 naujagimiai ir 28 mirtys, „Palangos tiltui“ pranešė Palangos miesto savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos skyriaus vedėja Žaneta Žulkuvienė. Užpernai Palangoje gimė 130 kūdikiai...

Populiari miesto interneto svetainė www.palangoje.info ieško pirkėjo - parduodama už 2 500 eurų.

Palangoje lankėsi Kinijos respublikos ambasadorius Lietuvoje

"Palangos tilto" informacija, 2019 08 09 | Rubrika: Miestas

Rugpjūčio 8 d. Palangoje lankėsi Kinijos ambasadoriaus Shen Zhifei. Jis savivaldybėje susitiko su Palangos meru Šarūnu Vaitkumi, administracijos direktore Akvile Kilijoniene, kitais savivaldybės atstovais. Ambasadoriui buvo pristatyta Palanga, investicijų joje galimybės.

Kai kalbama apie jaunuomenės mokslo pasiekimus, didžiausias dėmesys krypsta į Palangos senąją gimnaziją. Metus jai vadovaujantis direktorius Leonas Šidlauskas tikina, jog kitaip ir būti negali. Gimnazija yra vienintelė Palangoje ir privalo būti dėmesio centre.„Man, kaip ir kiekvienam mokyklos vadovui yra svarbu, kad mokyklos idėjas, įžvalgas, pokyčius palaikytų mokiniai, jų...

Sausio 11 dieną Prancūzijos sostinėje Paryžiuje vykusiame istoriniame žygyje, skirtame paminėti 17 teroro išpuolių aukų, didžioji dalis kurių buvo satyrinio savaitraščio „Charlie Hebdo“ žurnalistai, skambėjo ir palaikymo bei solidarumo žodžiai iš Palangos.Sausio 11 dieną Prancūzijos sostinėje Paryžiuje vykusiame istoriniame žygyje, skirtame paminėti 17...

Palangoje ryškėja statomo universalaus sporto komplekso kontūrai

„Palangos tilto” informacija, 2013 03 04 | Rubrika: Sportas

Palangoje intensyviai vyksta universalaus sporto komplekso statybos.

Bendrovė „Palangos vandenys“ dėl prieš dešimtmetį pasirašytos sutarties su UAB „ „Palangos šilumos tinklai“ ir po kurio laiko tuomečio mero Raimundo Palaičio iniciatyva papildytos įmonei nenaudingu susitarimu, kreipėsi į teismą. Vilniaus miesto 2 – asis apylinkės teismas, išnagrinėjęs bylą, pakeitė sutarties tarp UAB „Palangos vandenys“ ir šiuo metu valdančios miesto šilumos ūkį UAB...