Palangos oro uoste augo keleivių srautas ir skrydžių skaičius

Palangos tiltas, 2014-06-26
Peržiūrėta
3138
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Palangos oro uoste augo keleivių srautas ir skrydžių skaičius

Per penkis pirmuosius šių metų mėnesius Tarptautinis Palangos oro uostas (TPOU) aptarnavo 5 proc. daugiau keleivių, nei tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu. Šiuo metu iš kurorto reguliariuosius skrydžius į Kopenhagą vykdo oro linijos „SAS“, į Rygą – „airBaltic“, į Oslą – „Norwegian Air Shuttle“.

„Šį vasaros sezoną latvių ir norvegų oro linijų lėktuvai iš Palangos kyla dažniau – nuo birželio 1 d. „airBaltic“ į Rygą skraido kasdien, o „Norwegian“ nuo Joninių iki vasaros pabaigos į Oslą skraidys tris kartus per savaitę. Ilgamečiai TPOU partneriai „SAS“ ir toliau siūlo du kasdieninius vos 60 minučių trunkančius skrydžius į Kopenhagą, iš kur keleiviams atsiveria 124 jungiamųjų skrydžių krypčių Europoje bei Skandinavijoje ir 26 tarpžemyninių skrydžių galimybės“, – kalbėjo TPOU laikinai einanti direktorės pareigas Vaida Gendrolytė.

Birželio viduryje Palangoje leidosi pirmasis šį vasaros sezoną Rusijos oro linijų „RusLine“ 50 vietų orlaivis iš Maskvos Domodedovo oro uosto. Pirmojo reiso orlaivio užpildymas siekė 80 proc. Tai leidžia prognozuoti, jog Palanga šiemet sulauks didelio skaičiaus rusų keliautojų. Reguliarieji „RusLine“ skrydžiai iš Maskva-Palanga-Maskva vyks iki pat vasaros pabaigos kartą per savaitę, o nuo liepos 6 d. skrydžių kiekis dvigubės – bus vykdomi du sekmadieniniai reisai.

Primename, jog VĮ TPOU yra reorganizuojamas ir nuo liepos 1 d. taps VĮ „Lietuvos oro uostai“ Palangos filialu.

„Keleiviai jau šiandien gali džiaugtis pajūrio regiono oro uosto privalumais: patogumu, modernumu, operatyviomis keleivių aptarnavimo procedūromis. Lietuvos oro uostų tinklui sustiprinus ir sutelkus vieningą šalies oro uostų plėtros politiką, Palangos oro uostui atsivers didesnės galimybės pritraukti naujas aviakompanijas, o čia jau veikiančias – skatinti plėtoti naujas skrydžių kryptis. Taip augtų ne tik keleivių srautas, bet ir būtų skatinamas atvykstamasis turizmas, atnešantis daugiau tiesioginių pajamų pajūrio regionui. Pats Palangos oro uostas kur kas efektyviau išnaudotų modernią, Šengeno ir ne Šengeno šalių skrydžiams aptarnauti pritaikytą infrastruktūrą“, – teigė Tarptautinio Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Gediminas Almantas.

 

„Palangos tilto“, Palangos m. sav. inf.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Šį liepos mėnesį Lietuvos oro uostų (LTOU) tinklas aptarnavo beveik 689 tūkst. keleivių ir fiksavo aktyviausią mėnesį pagal bendrą keleivių srautą šiemet. Šio liepos mėnesio keleivių skaičius yra 6 proc. didesnis nei buvo fiksuota 2024 metų liepą.


Lietuvos oro uostai per 2023 metus aptarnavo daugiau nei 6 mln. keleivių, tai yra net 12 proc. daugiau nei 2022 metais. 


Pirmąjį šių metų mėnesį Lietuvos oro uostai aptarnavo daugiau nei 250 tūkst. keleivių ir daugiau nei 3 tūkst. skrydžių. Palyginimui – praėjusių metų sausį per tris oro uostus keliavo tik apie 53 tūkst. keleivių ir buvo aptarnauta kiek daugiau nei 1 300 skrydžių.


Rugsėjo pradžioje rekonstrukcijai uždarytame Palangos oro uoste bus atnaujintas ne tik kilimo ir tūpimo takas, peronas ir riedėjimo takas – rekonstrukcijos metu diegiami tvarūs inžineriniai sprendimai, dėl kurių visi procesai taps draugiškesni aplinkai. Kartu su kitais Lietuvos oro uostų tinkle esančiais oro uostais Palangos oro vartai siekia ateityje tapti nulinės CO2 emisijos oro uostu.


Birželį Lietuvos oro uostuose planuojamas lūžio taškas, kuomet ženkliai išaugs krypčių skaičius. Laukiant daugiau keleivių, plečiamas paslaugų spektras. Kavinių tinklas „Caffeine“ tęsia plėtrą šalies oro uostuose – nuo birželio pradžios Palangos oro uoste duris atvėrė dvi šio tinklo kavinės.


Trys tarptautiniai Lietuvos oro uostai pirmąjį šių metų ketvirtį aptarnavo 1,104 mln. keleivių – tai yra 16,4 proc. mažiau nei 2019-ųjų sausio-kovo mėnesiais.


Palangos oro uoste bei Klaipėdos jūrų uoste pasieniečiai sulaikė du Lietuvos piliečius, kurie buvo ieškomi dėl nusikaltimų. Trečiadienį, lapkričio 27 d., Palangos oro uoste VSAT pareigūnai atliko pasirinktinį kelių reisu Ryga – Palanga atskridusių keleivių patikrinimą. Tai yra Šengeno vidaus reisas, kuriuo keliaujančių asmenų nuolatinė kontrolė neatliekama, tačiau...


Palangos pulsas

2017 02 27 | Rubrika: Miestas

2016-ieji Lietuvos oro uostams užtikrino lyderystę Baltijos regione Dviženkliu skaičiumi sausį išaugę keleivių srautai ir nauji skrydžiai bei įspūdingiausias praėjusių metų veiklos tempas visame Baltijos jūros regione. Tokiais veiklos rezultatais džiaugiasi Lietuvos oro uostai, kurių sėkmingas augimas buvo pastebėtas ir Didžiosios Britanijos laikraščio „The Daily...


Per penkis pirmuosius šių metų mėnesius Tarptautinis Palangos oro uostas (TPOU) aptarnavo 5 proc. daugiau keleivių, nei tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu. Šiuo metu iš kurorto reguliariuosius skrydžius į Kopenhagą vykdo oro linijos „SAS“, į Rygą – „airBaltic“, į Oslą – „Norwegian Air Shuttle“.


Palanga puoselėja planus, kaip į kurortą prisivilioti daugiau oro vežėjų, bet pastarieji už aviacinį kurą Palangos oro uoste nuo praėjusių metų vasaros moka už toną 600 litų daugiau ir kone tiek pat daugiau negu Vilniaus, Kauno ir Rygos oro uostuose. SAS, vykdantis skrydžius iš Palangos į Kopenhagą, sako vienareikšmiškai: pasirenkant skrydžių kryptis, degalų kaina yra...


Renginių kalendorius