Naujieji metai bankų klientams atneš naujovę – Mokėjimo paslaugų krepšelį

Linas JEGELEVIČIUS, 2016-11-17
Peržiūrėta
345
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Kretingos ir Palangos klientų aptarnavimo centrų valdytoja Renata Mickūnienė.
Kretingos ir Palangos klientų aptarnavimo centrų valdytoja Renata Mickūnienė.

Nuo Naujųjų metų įsigalios Mokėjimų įstatymų naujovės, kurių bene pagrindinis dalykas – vadinamasis mokėjimo paslaugų krepšelis. Kas tai yra? Kas žinotina bankininkystės paslaugomis besinaudojantiems palangiškiams? Apie naujoves „Palangos tiltas“ kalbėjosi su Kretingos ir Palangos klientų aptarnavimo centrų valdytoja Renata Mickūniene.
– Kokie bankų klientams aktualūs pakeitimai bankininkystės sektoriuje įsigalios nuo Naujųjų metų?
– Svarbiausia atnaujinto Mokėjimų įstatymo naujovė yra pagrindinė mokėjimo sąskaita, vadinamasis mokėjimo paslaugų krepšelis.
– Kas tai yra? Kaip jis veiks? Kas nutiks su klientais, kurie viršys mokėjimo krepšelio standartinių mokėjimų skaičių? Kiek reikės mokėti už papildomus mokėjimus?
– Pakeitimų esmė – sumažinti atsiskaitymus grynaisiais pinigais šalyje.
„Swedbank“ pasiūlys klientams du pagrindinius paslaugų planus, kurie skirsis nemokamo išgryninimo bankomatuose limitais. Abiejuose planuose – neriboti visų tipų elektroniniai pervedimai eurais į bankus Lietuvoje bei kitose Europos šalyse, įskaitant įmokas ir e. sąskaitų apmokėjimus. Standartinė paslaugų plano kaina – nuo 1,70 Eur/mėn. Mokant už šias paslaugas atskirai, dabar vidutiniškai per mėnesį sumokama apie 2-2,5 Eur. Jaunimas, senjorai ir gaunantieji darbo užmokestį į sąskaitą „Swedbank“, galės naudotis paslaugų planais už specialią kainą. Gruodžio mėnesį paslaugų planais klientams bus pasiūlyta naudotis nemokamai. Norintieji toliau mokėti už banko paslaugas atskirai, galės jomis naudotis standartiniais įkainiais.
Paslaugų planas leis visada žinoti, kiek sumokate už banko paslaugas. O jeigu aktyviai naudojatės elektroniniais mokėjimais, jis jums leis ir sutaupyti. Pervedimai draugams ir artimiesiems, įmokos už paslaugas, mokėjimai internetu už prekes, periodiniai pervedimai, e. sąskaitų apmokėjimas, o taip pat ir iš kitų bankų gauti pervedimai (mokėjimų įskaitymas) – visa tai klientui papildomai nieko nekainuos. Be to, į paslaugų plano kainą yra įskaičiuota ir debeto mokėjimo kortelė, už kurią kitu atveju reikėtų mokėti atskirai.
Bazinį paslaugų krepšelį, kaip ir numatyta Lietuvos banko reikalavimuose, „Swedbank“ klientams pasiūlys kitąmet, jis kainuos 1,5 euro. Tai bus atskiras bazinių paslaugų rinkinys, kuris atsiras šalia jau pristatytų „Swedbank“ Paslaugų planų („Patogu“ (1,7 euro)  ir „Patogu plius“ (2,9 eur)).
„Swedbank“ paslaugų planai gali būti aktualesni klientams, kurie turi daugiau nei vieną sąskaitą, nori naudotis visiškai neribotais mokėjimais ir naujos kartos bekontakte kortele bei turi didesnių poreikių išgryninimui (aktualiau renkantis paslaugų planą „Patogu plius“).
Paslaugų planus bus galima užsisakyti nuo 2016 metų gruodžio 1 dienos interneto banke, paskambinus tel. 1884 arba banko padalinyje. Kuomet bus įdiegtas Lietuvos banko pagrindinės mokėjimo sąskaitos krepšelis, jį taip pat bus galima užsisakyti interneto banke bei padalinyje. Paslaugų plano/krepšelio užsakymas, keitimas ir jo atsisakymas klientui nieko papildomai nekainuos.
– Kiek pigs tarpbankiniai atsiskaitymai?
– „Swedbank“ Paslaugų planas leis visada žinoti, kiek sumokate už banko paslaugas. O jeigu aktyviai naudojatės elektroniniais mokėjimais, jis jums leis ir sutaupyti. Pervedimai draugams ir artimiesiems, įmokos už paslaugas, mokėjimai internetu už prekes, periodiniai pervedimai, e. sąskaitų apmokėjimas, o taip pat ir iš kitų bankų gauti pervedimai (mokėjimų įskaitymas) – visa tai klientui papildomai nieko nekainuos. Be to, į paslaugų plano kainą yra įskaičiuota ir debeto mokėjimo kortelė, už kurią kitu atveju reikėtų mokėti atskirai.
– Ką pasakytumėte banko klientams, kuriems internetinė bankininkystė yra nepriimtina ir kurie mieliau bendrautų su banko atstovais?
– Šiandien jau 98 procentai visų mokėjimų yra atliekama elektroniniu būdu ir tik likusi nežymi dalis – banko padaliniuose. Bankas, kuris, atrodytų, neseniai iš padalinio persikraustė į kompiuterį, dabar jau persikelia ir į išmanųjį telefoną – telefonu atliekamų pervedimų skaičius jau viršija banko padaliniuose atliekamų pervedimų skaičių. Pastarieji faktai iliustruoja, kad elektroniniai atsiskaitymai jau nebėra alternatyva, tai – būtinas kasdienio gyvenimo elementas. 
Tuo pačiu žinome, kad vartotojai yra linkę racionaliai vertinti išlaidas, susijusias su kasdieniais poreikiais, įskaitant ir išlaidas už elektroninius mokėjimus. Atsižvelgdami į tai, norime sudaryti klientams galimybę neberiboti savęs ir nebeskaičiuoti, kiek kainuos kiekvienas pervedimas draugui ar sąskaitos apmokėjimas. Pristatomi „Swedbank“ paslaugų krepšeliai leis atlikti neribotą kiekį elektroninių mokėjimų.
– Ar „Swedbank Lietuva“ Palangos skyrius sulaukė daugiau klientų šiemet?
– Klientų skaičius Palangos padalinyje nuolat auga ir šiai dienai siekia apie 8500 klientų.
– Ar daugiau paslaugų perkeliant į internetinę bankininkystę, išliks „Swedbank Lietuva“ Palangos filialas?
– Banko padaliniai yra ir išliks svarbiu klientų aptarnavimo kanalu, kuriuose ypatingas dėmesys skiriamas klientų konsultacijoms, jų finansinių poreikių išsiaiškinimui.

 

 

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Klientų patogumui „Tele2“ kviečia išbandyti savitarnos svetainę, kurioje lengvai ir greitai galėsite pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite www.mano.tele2.lt.


Klientų patogumui „Tele2“ kviečia išbandyti savitarnos svetainę, kurioje lengvai ir greitai galėsite pasitikrinti savo duomenis ir sąskaitas, patogiai keisti mokėjimo planus bei pasirinkti kitas norimas paslaugas. Savitarną privatiems ir verslo klientams rasite www.mano.tele2.lt.


Nuo Naujųjų metų įsigalios Mokėjimų įstatymų naujovės, kurių bene pagrindinis dalykas – vadinamasis mokėjimo paslaugų krepšelis. Kas tai yra? Kas žinotina bankininkystės paslaugomis besinaudojantiems palangiškiams? Apie naujoves „Palangos tiltas“ kalbėjosi su Kretingos ir Palangos klientų aptarnavimo centrų valdytoja Renata Mickūniene.


Vasaros pradžioje žinia, kad Palangos miestas sėkmingai iš UAB „Litesko“ perėmė į savo rankas jai prieš 15 metų išnuomotą savo turtą – šilumos tinklus, liko vasaros nuotaikomis gyvenančių palangiškių mažai pastebėta, bet už šio virsmo – titaniškos miesto, savivaldybės įmonės „Palangos šilumos tinklai“...


Kiekvieną mėnesį neteisingai suvedę PIN kodą, savo mokėjimo kortelę užblokuoja beveik 4,5 tūkst. klientų, rodo „Swedbank“ statistika. Banko specialistai primena, kad mokėjimo kortelės PIN kodas yra žinomas tik pačiam klientui, ir bankas tokių duomenų nesaugo. Tačiau netyčia užblokavus savo kortelę, su ja dar nebūtina atsisveikinti – atsiminus PIN kodą kortelę galima...


Pradėta Palangos socialinių paslaugų tarnybos rekonstrukcija  1

„Palangos tilto“, Palangos m. sav. inf., 2013 04 29 | Rubrika: Miestas

Palangoje pradėti Socialinių paslaugų tarnybos rekonstrukcijos darbai. Įgyvendinus projektą „Socialinių paslaugų plėtra ir veiklos sąlygų gerinimas Palangos miesto socialinių paslaugų tarnyboje“, kurio vertė – per 1 mln. litų, bus išplėsta minėtos tarnybos teikiamų paslaugų sfera, tad palangiškiai, kuriems reikalinga globa bei jų artimieji savo mieste pasijus...


Nuo praėjusių metų rudens „Omnitel“ pasiūlymais lojaliems klientams jau pasinaudojo daugiau negu pusė klientų, kurių numeris „Omnitel“ tinkle veikia 5 metus ir ilgiau. Auksiniai ir sidabriniai „Omnitel“ klientai dovanų jau gavo beveik 9 milijonus nemokamų minučių pokalbių ir 2 milijonų litų vertės nuolaidų naujiems telefonams. Tai reiškia, kad...


Mūsų visuomenė – įvairi. Vieniems gyvenimas atseikėja su kaupu, kitiems savo vietą po saule tenka išsikovoti patiems. Tačiau yra ir tokių, kuriems būtina mūsų pagalba. Palangos Socialinių paslaugų tarnybos direktorius Romualdas Valantinas neabejoja, jog socialinės paslaugos yra labai svarbi socialinės sistemos dalis: „Suteikiame pagalbą asmeniui arba šeimai dėl...


Ką Palangai atneš Š.Vaitkaus žvaigždė?

Alvydas ZIABKUS, „Lietuvos ryto“ apžvalgininkas, 2011 07 08 | Rubrika: PT redaktoriaus skiltis

Nežinia iš kur atsirado tradicija naujos valdžios darbą vertinti būtent po 100 dienų, tačiau ir trys praėję mėnesiai po naujojo Palangos mero Šarūno Vaitkaus išrinkimo yra pakankamas laiko tarpas, norint suprasti, kokį miesto vadovą gavo palangiškiai.


Visgi naujieji valgiaraščiai mokinių nežavi

Rasa GEDVILAITĖ, 2010 10 27 | Rubrika: Miestas

Palangos švietimo skyriuje, dalyvaujant Klaipėdos visuomenės sveikatos centro ir Palangos miesto maisto ir veterinarijos specialistėms buvo aptarti mokinių maitinimo bendrojo lavinimo mokyklose organizavimo, valgiaraščių sudarymo, rekomenduojamų maisto produktų patvirtinimo klausimai. Diskutuota ir apie tai, jog daugumą siūlomų maisto produktų vaikai nemėgsta, tad visgi labiausiai...


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius