Kas vežios keleivius mieste po Naujųjų metų?

Linas JEGELEVIČIUS, 2016-08-22
Peržiūrėta
3386
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Kas vežios keleivius mieste po Naujųjų metų?

Jau dvi savaites po Palangą ir į Klaipėdą važinėja keleivių vežėjos „Vlasava“ naujas autobusas ISUZU, o įmonė planuoja į kurortą iki metų pabaigos parvaryti dar du tokius autobusus, bet jos planus temdo ne itin aiški ateitis. Gruodžio 31-ąją baigiasi „Vlasava“ sutartis su miesto savivaldybe dėl vietinio keleivių pervežimo teikimo paslaugos, o kadangi savivaldybė įmonei siunčia signalus, kad tokia paslauga jai yra per brangi, gali būti, kad Palanga pasirinks naująjį vežėją.
„Tam tikslui yra paskelbtas tarptautinis konkursas. Tokiai paslaugai toliau teikti „Vlasava“ ir toliau lieka tinkamiausia, bet savivaldybės netenkina jos reisų parinkimas – dažnai vežamas vos vienas ar du keleiviai, nors savivaldybei paslauga nepigiai kainuoja“, – „Palangos tiltui“ sakė Palangos miesto savivaldybės vicemeras Rimantas Antanas Mikalkėnas.
Pavasarį „Vlasava“ į tolimus reisus palydėjo 7 apynaujus patogius, ekologijos standartus atitinkančius, su ypač greitu G4 internetu autobusus.
Keleiviams pervežti mieste „Vlasava“ naudojasi dotacija iš miesto biudžeto – apie 75 tūkst. eurų per metus. „Kitaip tokios paslaugos teikimas mūsų privačiai bendrovei būtų nuostolingas. Pastebėkime, kad miesto viešuoju transporto naudojasi ne itin daug keleivių, bet jų srautai ir čia, ypač iš Palangos į Šventąją ir atgal, vasarą išauga“, – sakė S. Čepkauskas.
UAB „Vlasava“ direktorius tikina, kad „Vlasava“ autobusu nuvažiuoto Palangoje kilometro savikaina yra 0,70 euro centų. Kitose savivaldybėse, kurios taip pat remia vietinius vežėjus, ji yra gerokai didesnė – 1,20 euro už kilometrą.
„Ir už du kitus laukiamus ISUZU autobusus sumokėtas avansas, tai toks netikrumas, kas laukia įmonės po Naujųjų – teiksime vietinio susisiekimo keleivių pervežimo paslaugą ar ne – nelabai gerai nuteikia. Blogiausiu atveju, jeigu mūsų paslaugų miestui neprireiks, įsigytus autobusus panaudosime kituose rajonuose“, – vylėsi S. Čepkauskas.
Jis stebisi, kad miestas „nelabai supranta“, jog „Vlasava“ negali teikti pigesnės paslaugos negu dabar – tai yra pigiau nei 0,70 euro centų už kilometrą.
„Kaip sakiau, tokios paslaugos vidurkis šalyje – 1,20 euro už kilometrą, Klaipėdoje – 1euras“, – sakė direktorius.
Jis neabejoja, kad, net jeigu „Vlasavai“ ir nepavyksią laimėti naujojo konkurso, jo nugalėtojas nebus pajėgus paslaugą teikti pigiau.
„Net neįsivaizduoju, kaip kas galėtų pigiau nei mes vežti“, – sakė S. Čepkauskas.
Jis nuogąstauja, kad savivaldybės sąlygos naujame konkurse gali būti itin nepalankios „Vlasavai“.
„Prieš mėnesį savivaldybė liepė pateikti savo veiklos ataskaitą, nors sutartyje niekur nenurodyta, kad tai turime padaryti nepasibaigus metams. Tikiuosi, kad visiems kandidatams bus vienodos sąlygos, – vylėsi įmonės savininkas. – Esame labai daug investavę į įmonę“.
Užsimenama, kad esama ir mokėjimų sutrikimų atsiskaitant su vežėja.
Vicemeras R. A. Mikalkėnas „Palangos tiltui“ sakė, kad konkursas vietinio (miesto ir priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais paslaugai teikti jau yra paskelbtas. „Tikimės, kad jame dalyvaus ir „Vlasava“. Geresnio vežėjo tokiai paslaugai šiai dienai neturime. Tik blogai, kad šis vežėjas turi labai daug tuščių reisų, kurių išlaikymas savivaldybei kainuoja nemažus pinigus, – pabrėžė vicemeras. – Jeigu jie vėl laimės, reikės tokius netolygumus sureguliuoti naujoje sutartyje“.
Jis neatmeta galimybės, kad paslaugą po Naujųjų teiks naujas vežėjas. „Visko gali būti. Savivaldybė nori žiūri į ateitį ir nori, kad jos dotacija paslaugai teikti būtų panaudojama racionaliai“, – pabrėžė R. A. Mikalkėnas.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Dar vaikystėje visi sužinome, kad žmogaus organizmui yra reikalingi ypač įvairūs komponentai. Tačiau paaugę, siekiame labiau suprasti mūsų organizme vykstančius procesus, norime žinoti, kas jiems turi įtakos, o taip pat – kaip turėtumėte elgtis, norėdami paspartinti tam tikrus dalykus. Būtent tuomet ypač kruopščiai bei detaliai imame domėtis mūsų organizmui reikalingais elementais. BCAA – taip...


Palangos 5-11 klasių mokiniai šiuos mokslo metus baigs nuotoliniu būdu – toks sprendimas priimtas atsižvelgus į moksleivių tėvų išsakytą nuomonę. Didžioji dalis – per 70 proc. dalyvavusiųjų apklausoje – pasisakė už tai, kad šiuos mokslo metus 5-11 klasių mokiniai baigtų nuotoliniu būdu (V. Jurgučio progimnazijoje už nuotolinį mokymosi būdą pasisakė 72...


Kiek Palangos mieste registruotų įmonių nukentėjo nuo COVID-19? Kiek iš jų paprašė laikinai atidėti mokestines prievoles?„Palangos tiltui“ tai komentuoja Klaipėdos apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos viršininkas Audrius Morkūnas: "Šiuo metu neigiamą COVID-19 poveikį patyrusių įmonių, kurioms automatiškai taikomos VMI pagalbos...


Lietuvos geležinkelių“ grupės bendrovė „LG Keleiviams“ jau ketvirtus metus iš eilės pasiūlys tiesiogines keliones į Lietuvos pajūrio kurortus. Pirmieji traukiniai į populiariuosius pajūrio miestus – Palangą, Nidą, Preilą, Pervalką ir Juodkrantę – keliones pradės birželio 5-ąją.


Gauti pranešimai apie du patvirtintus COVID-19 atvejus Palangos mieste. Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos Klaipėdos departamentas š. m. kovo 26 d. pateikė informaciją, kad yra gauti pranešimai apie du patvirtintus COVID-19 atvejus Palangos mieste.


Kilnios iniciatyvos koronaviruso nelaimės metu byra kaip iš gausybės rago. Triūsia ne tik miesto Savivaldybės savanoriai (plačiau apie juos skaitykite antrame mūsų laikraščio puslapyje – L. J. ) – pagalbos ranką tiesia ir kitos miesto labdaros organizacijos, „Lions“ ir Caritas.


Dar dieną Palangos meras Šarūnas Vaitkus pareiškime žiniasklaidai nuogąstavo, kad neįmanoma per kelias valandas Palangoje karantinuoti šį vakarą iš Londono į Palangą parskrisiančius keleivius, tačiau, kaip meras Šarūnas Vaitkus informavo vakare „Palangos tiltą“, vienintelį kurorto laikraštį, situaciją pavyko išspręsti: keleivius...


Kas vežios keleivius mieste po Naujųjų metų?

Linas JEGELEVIČIUS, 2016 08 22 | Rubrika: Miestas

Jau dvi savaites po Palangą ir į Klaipėdą važinėja keleivių vežėjos „Vlasava“ naujas autobusas ISUZU, o įmonė planuoja į kurortą iki metų pabaigos parvaryti dar du tokius autobusus, bet jos planus temdo ne itin aiški ateitis. Gruodžio 31-ąją baigiasi „Vlasava“ sutartis su miesto savivaldybe dėl vietinio keleivių pervežimo teikimo paslaugos, o kadangi savivaldybė...


Penktadienį Palangos moksleiviai, mokytojai ir visi, kurie domisi šiuolaikinio meno kūrybos praktikomis bei nori jas išbandyti, tuėjo galimybę tai padaryti naujųjų medijų meno kūrybinės stovyklos užsiėmimuose.


Nepaliaujanti stebinti šiltais žiemos orais sausio pirmoji savaitė atnešė daugiau siurprizų – antradienį Palangoje griaudėjo perkūnija, sužaibavo, o ketvirtadienį pajūryje siautė iki 30 metrų per sekundę vėtra. 


Renginių kalendorius