Palangos kavinės vilioja krepšinio sirgalius

Ugnė RAUDYTĖ, 2010-08-31
Peržiūrėta
4458
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Vyrų krepšinio pasaulio čempionatas Turkijoje Palangos verslininkams padeda pratęsti sezoną ir ...  pinigų byrėjimą į kasą. Nemažai Palangos kavinių bei barų, vykstant čempionatui, skelbia akcijas maistui ar gėrimams. Tikslas akcijų aiškus: pritraukti kuo daugiau krepšinio žiūrovų.

 

Kavinės reklamuoja krepšinio rungtynes

Prie daugelio kavinių bei barų galima pamatyti iškabas, skelbiančias apie kiekvienas krepšinio rungtynes. Tačiau ne visos jos turi televizorius ar projektorius, kuriuose galima stebėti visas krepšinio rungtynes.

 „Laukinių vakarų salūnas“ specialiai krepšinio varžyboms restorano viduje ant sienos pakabino projektorių. „Pakabinę projektorių,  restorane susilaukiame žymiai daugiau žmonių. Poilsiautojai ir palangiškiai mielai stebi vykstančias krepšinio varžybas. Jei jau dabar susilaukiame tokio žmonių antplūdžio, manau, atkrentamosiose varžybose vietos bus užsisakinėjamos iš anksto“, -  kalbėjo „Laukinių vakarų salūno“ barmenas.

Restoranas stengdamasis pritraukti kuo daugiau lankytojų, taip pat paskelbė „Kalnapilio“ alaus akciją apsilankiusiems krepšinio varžybų metu.

 

Bėda – neryškus ekranas

Baras „Safari“, įsikūręs J. Basanavičiaus gatvėje, taip pat skelbia, jog rodo Lietuvos nacionalinės krepšinio rinktinės rungtynes. „Turime projektorių, kuriame galima stebėti rungtynes. Gaila, kad dienos metu jis truputį neryškiai rodo, nes yra netoli lauko. Todėl kol kas nesusilaukėme tokio žmonių skaičiaus, kokio tikėjomės. Tačiau vakare ar apsiniaukus matomumas ekrane yra puikus, todėl per kitas varžybas žmonių turėtų būti daugiau“,- kalbėjo „Safari“ savininkas Antanas Dargis. Šio baro direktorius Vaidas Dargis „Palangos tiltui“ sakė, jog specialių akcijų nedarė, nes kainos bare ir taip yra nedidelės, todėl jų mažinti labiau baras nežada.

 „Mes nerengiame akcijų, nes sumažindami kainą, turėtumėme sumažinti ir produktų kokybę, o to daryti tikrai nesirengiame. Norime pateikti aukštos kokybės gėrimus bei maistą. Manau, kad kainos yra ir taip mažos. Klientų apgaudinėti nenorime juos įtikinėdami, kad siūlome tą patį produktą, tik už mažesnę kainą. Deja, taip daro kai kurios kavinės“, - sakė direktorius.

 

Turi net tris televizorius

Kavinė „Armėniški šašlykai“ krepšinio varžyboms stebėti turi tris televizorius bei projektorių. „Krepšinio rungtynių metu sulaukėme nemažai klientų. Specialių akcijų tam nerengėme, manau, kad kainos yra prieinamos ir jų numažinti neturime galimybės“, - kalbėjo kavinės barmenas.

Picerija „Piza drive“, ko gero, labiausiai rengėsi pasaulio krepšinio čempionatui.

„Iš „Švyturio“ gavome marškinėlius, kuriais, vykstant rungtynėms, apsirengia visi padavėjai ir barmenai. Taip prisidedame prie sirgalių nuotaikų - atmosfera būna „deganti“. Tačiau alų pardavinėjame įprasta kaina “,- kalbėjo picerijos barmenas.

Picerija yra pasipuošusi lietuviška atributika, plakatais „Mes laimėsim“, kurie turėtų įkvėpti sirgalius ir suteikti jiems optimizmo, kuomet žaidžia Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė. Dirbantieji picerijoje teigė, kad jau susilaukė lankytojų, kurie nuolat ateina stebėti rungtynių. Tačiau krepšinio kovoms artėjant prie lemiamų etapų, picerijos darbuotojai tikisi susilaukti dar daugiau lankytojų.

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Palanga pradeda aktyvųjį, vasaros, sezoną. Pernai kurorte suskaičiuota 1,3 mln. nakvynių – ne ką mažiau poilsiautojų tikimasi ir šiemet.


Nors vasaros sezonas Lietuvos kurortuose jau beveik uždarytas, ruduo – ne priežastis nekeliauti po Lietuvą ir nesimėgauti poilsiu! 


Praėjusį savaitgalį Palangoje buvo rengiamas iš Panevėžio išsikėlęs XVIII Lietuvos pučiamųjų orkestrų čempionatas. Koncertavo būrys iš visos Lietuvos ir užsienio atvykusių muzikantų. Šis čempionatas suteikė galimybę Palangai išbandyti, ar ji bus tinkamai pasiruošusi 2020 metais ketinamam čia organizuoti Europos pučiamųjų orkestrų čempionatui.


Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Klaipėdos skyriaus ir Klaipėdos regiono savivaldybių asociacijos „Klaipėdos regionas“ iniciatyva, parengtas 14-os priemonių rinkodaros idėjų planas, padėsiantis pritraukti turistų srautus į pajūrio regioną. Plane siūlomos rinkodaros priemonės vasario 11 d. pristatytos Klaipėdos regiono savivaldybių merams.


„Palangos tilto“ straipsnis „Redakcija susilaukė teisingumo, o R. Palaitis – dviejų smūgių žemiau juostos“ susilaukė didelio skaitytojų dėmesio – nuomonių laikraščio internetinėje svetainėje www.palangostiltas.lt. Skelbiame įdomiausias skaitytojų nuomones-komentarus.


„Palangos tiltas“ tęsia rašinių ciklą apie miesto verslininkų vasaros sezoną. Kalbinti restoranų bei kavinių savininkai džiaugėsi klientais, kurie negailėjo pinigų prabangiems patiekalams bei gėrimams. Daugiausiai restoranuose pietavo bei vakarieniavo poilsiautojai iš Rusijos.


Vasaros sezono metu vidaus kavinės tampa nebeįdomios kurorto svečiams, visus traukia gaivus oras ir pietavimas lauko kavinėse. „Tokiai karštai vasarai, kaip praėjusiais metais, vidaus kavinės praktiškai neegzistavo, galiu pasakyti, kad kažkur 95 procentai kavinės pelno sudaro lauko kavinės pinigai“,- pasakojo „Baras 21“ savininkas Audronius Macius.


Nemaža dalis Palangos verslininkų gyvena tik iš vasarą gaunamų pajamų, todėl kitas metas jiems ypač sunkus. Bankai skolinti nenori, nes žmogus neturi pastovių pajamų. Todėl Evaldui Petrauskui kilo idėja įkurti Kredito uniją Palangoje. Ji yra įsikūrusi Ganyklų gatvėje. „Pas mus gali ateiti kiekvienas žmogus, norintis pasiskolinti pinigų. Jam tik reikia susirasti už jį laiduojantį žmogų....


Palangos kavinės vilioja krepšinio sirgalius

Ugnė RAUDYTĖ, 2010 08 31 | Rubrika: Miestas

Vyrų krepšinio pasaulio čempionatas Turkijoje Palangos verslininkams padeda pratęsti sezoną ir ...  pinigų byrėjimą į kasą. Nemažai Palangos kavinių bei barų, vykstant čempionatui, skelbia akcijas maistui ar gėrimams. Tikslas akcijų aiškus: pritraukti kuo daugiau krepšinio žiūrovų.


Šią savaitę miesto valdžia svarstys sprendimo projektą dėl bendrovės „Litesko“ investicijų pritarimo į šilumos ūkį. Kaip paaiškėjo, tai būsiąs tik formalumas, nes pagal įmonės pristatytą grafiką jos jau pradėtos pernai lapkritį ir joms pritarė Investicijų priežiūros komisijos pirmininkas vicemeras Rimantas Garolis. Tiesa, šįkart bendrovė „Litesko“ ketina į šilumos trasas investuoti per...


Renginių kalendorius