Kokybiška nuotrauka – jūsų parduodamo produkto internete – vizitinė kortelė

Palangos tiltas, 2021-06-17
Peržiūrėta
4455
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Kokybiška nuotrauka – jūsų parduodamo produkto internete – vizitinė kortelė

Naujausias pamišimas tarp žmonių yra būtent apsipirkimas internetu. Tiesą sakant, tai nėra tik pamišimas: veikiau tai rodo vartotojų elgesio pokyčius. Žmonės nuolat naršo internete, kad galėtų kažką įsigyti. Jie tiesiog lankosi internetinėse svetainėse, kad rastų norimų ar įdomių produktų.

Internetinės parduotuvės varžosi tarpusavyje, kad galėtų žmonėms pasiūlyti įvairiausius produktus ar paslaugas. Internetas atveria daugiau pasirinkimo galimybių. Pirkėjai randa vis daugiau būdų palyginti produktus ar paslaugas ir jų kainas bei taip gali lengviau juos įvertinti. Daugelis pramonės šakų gauna daug sėkmės, naudodamosi interneto pažanga. Pradedant kazino ir sporto lažybomis su tokiomis svetainėmis kaip „William Hill“ internete, kur pramonė pastebimai padidino vartotojų skaičių, pramogų pramonė pastebėjo, kad vartotojų taip pat daugėja, pavyzdžiui, „Netflix“ ir „Amazon Prime“. Daugelis kompanijų taip pat skatina vartotojus naudotis internetinėmis platformomis, siūlydami įvairias akcijas.

Kai norite nusipirkti gaminį, jo atvaizdas yra pirmasis dalykas, kurį pastebite ir įvertinate. Norint parduoti tiek produktą, tiek paslaugą internete, būtina pasirinkti rodyti tuos jų vaizdus, ​​kurie geriausiai atspindi būtent jus. Pirkėjai iš nuotraukų gauna išsamią informaciją apie naujas ir būsimas prekes.

Nuo praėjusio amžiaus dvidešimtmečio reklaminė fotografija labai ištobulėjo. Reklaminiuose vaizduose randamas visas mokslas: objektų išdėstymas, spalvų temperatūra, atstumas.

 

https://unsplash.com/photos/xLzdUCDRwco

Kad ir kokia būtų jūsų internetinių pardavimų sritis, jei norite parduoti savo siūlomą produktą, jis iš pirmo žvilgsnio turi būti patrauklus žiūrovui. Todėl ypatingai svarbu, kad jūsų gaminių ar paslaugų nuotraukos pabrėžtų jų savybes ir atskleistų visą jų potencialą. 

Norėdami tai pasiekti, turite atsižvelgti į šiuos konceptus.

Kompozicija

Atrodo akivaizdu, ar ne? Jūs turite gerai apgalvoti, kaip parodyti tai, ką ruošiatės parduoti. 

Norint suformuoti tobulą kompoziciją, svarbiausia:

Aštrumas

Siekiant padaryti gerą momentinę nuotrauką, būtina išgauti trapų ir švarų vaizdą. Objektas ir jo fonas turi puikiai skirtis. 

Fonas

Patartina pasirinkti neutralų foną, pageidautina baltą. Taip pasieksite, kad vartotojų dėmesys būtų sutelktas į svarbiausią dalyką – jūsų produktą. 

Fotografinis Objektyvas

Jei norite sudominti pirkėją ir parduoti savo gaminį ar paslaugą, nuotrauka turėtų būti kuo profesionalesnė. Taigi būtina naudoti kokybišką objektyvą, kuris duotų puikius rezultatus.

Labai svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad daugeliu atvejų fotografuojami daiktai susideda iš linijų.  O jų nuotraukoje reikia bet kokia kaina vengti, kad negautume deformuoto vaizdo. Objektyvo nuotolis turi būti ne mažesnis kaip 55 mm.

 Darykite įvairius to paties produkto kadrus skirtingais atstumais. Nebijokite suklysti ir, svarbiausia, nepamirškite, kad yra galimybė ištrinti nuotraukas. Redaguodami staiga galite suprasti, kad kažkuri nuotrauka yra įtikinantis jūsų produkto vaizdas.

Šviesa

Tai yra bene svarbiausias aspektas, norint perteikti geriausias fotografuojamo objekto savybes.  Gerą produkto vaizdą gali sugadinti nepageidaujamas akinimas, atspindžiai ir prastas apšvietimas. Kad taip neatsitiktų, dažniausiai naudojami metodai yra šie:

Šviesos difuzoriai

Jie naudojami valdyti ir modifikuoti apšvietimo elementus. 

„Softbox“ arba šviesos dėžės

Jos yra naudojamos siekiant užkirsti kelią per ryškiems šešėliams.

Skėčiai

Naudojami norint išgauti neryškų šviesos efektą ir manipuliuoti apšvietimu.

Dabar jūs žinote gerų produktų nuotraukų pagrindus – naudojant trikojį, naudojant baltą foną ir renkantis tinkamą apšvietimą.  Bet ką daryti, jei norite padaryti išties unikalias produktų nuotraukas? 

Jei esate pasirengęs rizikuoti ir žaisti su savo galimybėmis, galbūt pasinaudosite šiais patarimais.

Pakabinkite produktus

Kūrybinis pakabinimas yra tikrai neįprasta fotografavimo praktika. Galite pakabinti gaminį aukštyn kojomis, šonu ar tiesiog neįprastoje vietoje ir įsitikinkite, kad apšvietimas yra tobulas.

Fotografuokite iš keistų kampų

Paprastai fotoaparatas statomas tame pačiame lygyje, kaip ir produktas, kad kadras gautųsi akių lygyje. urite būti atsargūs, fotografuodami iš keistų kampų vien todėl, kad tai gali iškraipyti gaminio vaizdą, ačiau kartais būtent iškreiptas vaizdas gali būti jūsų tikslas.  Galite net pabandyti pakabinti gaminį įprastai, bet fotografuoti iš apačios ar viršaus.

Išbandykite „Macro Shots“ (Iš Labai Arti)

Makro kadrai gali būti puikus nuotraukų serijos, katalogo puslapio ar akį traukiančio plakato privalumas. Tiesiog įsitikinkite, kad jūsų apšvietimas yra fenomenalus ir išryškina net pačias mažiausias detales.

Įtraukite įdomų nuotraukos foną

Dažniausiai, kaip jau ir minėjome, laikomasi paprasto fono taisyklės, kad būtų galima sutelkti dėmesį į jūsų fotografuojamą gaminį.  Visgi, unikalaus fono ir rekvizitų nustatymas pagrindiniame plane gali iš tikrųjų pažadinti pirkėjų susidomėjimą.

Padėkite gaminius virš atspindžiančio paviršiaus

Atspindys prideda nemažai gylio šiaip jau nuobodžiai nuotraukai.  Neužstrikite tik ties veidrodžiu. Pabandykite manipuliuoti nuotraukomis, išgaudami vaizdą ant vandens. Norėdami pagerinti atspindį, naudokite apšvietimą ir redaguokite vėliau, kad dar labiau jį išryškintumėte.

Suteikite asmenybę savo produktui

Humanizuokite savo gaminius fotografijoje. Sukurkite įdomią istoriją ir suteikite charakterį savo unikaliam produktui ar paslaugai.

https://unsplash.com/photos/bvNX1dSFhZ4

Internete yra daugybė prekių ženklų, kurie arba neturi fizinių parduotuvių, arba negali sau jų leisti. Pavyzdžiui, mažo miesto gyventojai ne visada gali turėti prieigą prie didesnių prekių ženklų, kurie parduodami fizinėse parduotuvėse tik didesniuose miestuose. Kita vertus, nepriklausomi mažmenininkai ir amatų pardavėjai internetu gali pasiūlyti unikalių ir individualių prekių, kurių negalėtumėte rasti gatvėje. Norėdami padidinti jūsų produktų ar paslaugų paklausą, pateikite pirkėjams unikalias ir kokybiškas nuotraukas. Galbūt pagilinkite savo žinias, kad suprastumėte, kas išties daro fotografiją vertinga. Taip tapsite išskirtiniu pardavėju ir pagreitinsite savo apyvartą.

 

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

Nuo šiol mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ rūpinasi ne tik ryšiu, bet ir klientų apsauga internete – naujasis įrankis padės užtikrinti saugumą naršant ir tarnaus kaip tėvų kontrolės bei turinio filtravimo priemonė.


Išlikusios senovinės fotografijos – svarbi mūsų istorinio paveldo dalis – dar ir šiandien padeda atskleisti ne vieną išnykusių pastatų, sunaikintų paminklų, istorinių įvykių, žinomų asmenybių ir kitas paslaptis.


Kad valgomojo komplektas yra vienas svarbiausių pirkinių jūsų namams, nėra jokių abejonių. Tinkamiausią komplektą, tikrai rasite, jei tik užsuksite į  https://www.deinavosbaldai.lt/virtuves/valgomojo-komplektai  Tačiau taip pat nereikia pamiršti, kad svarbu ne tik tai, kad komplektas atitiktų visus jūsų poreikius bei lūkesčius, bet ir būtų pastatas tinkamojo vietoje. Taigi, jei...


Naujausias pamišimas tarp žmonių yra būtent apsipirkimas internetu. Tiesą sakant, tai nėra tik pamišimas: veikiau tai rodo vartotojų elgesio pokyčius. Žmonės nuolat naršo internete, kad galėtų kažką įsigyti. Jie tiesiog lankosi internetinėse svetainėse, kad rastų norimų ar įdomių produktų.


Kai poilsiautojai paplūdimyje vartosi kaip silkės statinėje, kurorto sveikatos priežiūros įstaigos dėl Sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos įsakymų dar didelę dalį paslaugų teikia nuotoliniu būdu. Negalintys kaip anksčiau pasibelsti į norimo daktaro duris palangiškiai reaguoja skirtingai: vieni susitaikė su tokia tvarka, kitiems ji – net patogi, o dar kiti...


Palangos miesto savivaldybės bendradarbiavimo ir socialinės iniciatyvos projektas „Palangiškio kortelė“ šiais metais tapo „Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų“ nacionalinės atrankos nugalėtoju „Atsakingo verslo“ kategorijoje. Šią atranką vykdė Ekonomikos ir inovacijų ministerijos paskirti šių apdovanojimų nacionaliniai...


Kai buvo priimtas sprendimas kurti Palangiškio kortelės lojalumo programą, žinoma, visi vylėsi, kad kortelė palangiškius sudomins ir jie mielai ja naudosis, bet kad ji sulauks tokio gyventojų dėmesio, niekas nesitikėjo. Palangos miesto savivaldybės administracijos specialistai vos spėja priiminėti prašymus jai gauti – nuo sausio 15 dienos gauta beveik 2000...


Tai, kad Palangiškio kortelė žmonėms yra reikalinga, jie patys tą įrodė, užplūdę Palangos miesto savivaldybę ir Turizmo informacijos centrą su prašymais ją gauti. Iki šios dienos sulaukta jau bemaž 1000 prašymų.


Sutikite, kad Palangos „vizitinė kortelė“ yra ne tik jūra, Birutės parkas ar J. Basanavičiaus gatvė, bet ir kurorto viešieji tualetai, be kurių retas gali išsiversti čia. „Atrodo, patekau į praėjusį amžių. Kodėl Palanga, „sukišanti“ milijonus savo ir europinių pinigų į miesto gražinimą, iki šiol nesutvarkė savo viešųjų tualetų...


Asmens tapatybės kortelė yra pagrindinis Lietuvos Respublikos piliečio asmens dokumentas, patvirtinantis jo asmens tapatybę ir pilietybę bei skirtas naudoti Lietuvos Respublikoje. Su šiuo dokumentu mūsų šalies piliečiai  gali vykti į užsienio valstybes su kuriomis yra sudarytos atitinkamos tarptautinės sutartys ar susitarimai. 


Palangos tiltas gyvai
Renginių kalendorius