Išvažiuoti iš Palangos oro uosto netrukus taps patogiau

Rasa GEDVILAITĖ, 2016-11-07
Peržiūrėta
3004
Spausdinti straipsnį
Bendrinti per Linkedin
Bendrinti per Facebook

Išvažiuoti iš Palangos oro uosto netrukus taps patogiau

Pasitinkant ar išlydint keleivius oro uoste norisi jausti kiek kitokias emocijas, nei tas, kurias gali sukelti nepatogumai dėl, pavyzdžiui, susidariusių kliūčių išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės. Viena keleivė palangiškius vienijančioje socialinio tinklo paskyroje viešai iškėlė diskusiją, kaip gali būti, jog susimokėti už automobilio stovėjimą reikia ne prie išvažiavimo, o kitame aikštelės gale.

Kaip išmanevruoti?

Kaip teigė problemą iškėlusi Eglė, visiška nesąmonė, jog susimokėti už stovėjimą reikia ne prie išvažiavimo, o kitame gale. „Kiek teko būti, regėjau tokią situaciją: stovi kolona automobilių, norinčių išvažiuoti iš aikštelės, o pirmasis automobilis, esantis prie užkardo, pasirodo, viršijo stovėjimo laiko limitą. Tada jam reikia apsisukti, ar kaip kitaip išmanevruoti, bet iš tikro nėra tokios galimybės, nebent prastumdant visą laukiančiųjų koloną atbuliniu būdu. Belieka išlipti ir eiti susimokėti, bet tuomet kitų laukiančiųjų laiko sąskaita. Todėl žmonės lūkuriuoja pakelėse ir bijo į aikštelę važiuoti, nes išvažiuoti iš jos kažkaip sunku“, – savo pastebėjimą išsakė ji.
Į diskusiją įsitraukę palangiškiai išsakė įvairių nuomonių. Pastebėta, jog apskritai į stovėjimo aikštelę baisu įvažiuoti, nes įprastai ten nėra vietų.
„Tikra tiesa. Skrydžių padaugėjo, – tai sveikintina, bet su parkavimu tai siaubas kažkoks! O juk pasitinkančių ir išlydinčių taip pat padaugėjo, o automobiliam sustoti nėra kur, arba jos netelpa į aikštelę. Reikėjo pirmą aikštelę didesnę padaryti, o ne užtvarų pristatyti nesąmoningų“, – kalbėjo kita palangiškė.
Aiškintasi, jog galima rasti išeitį ir neteks užlaikyti eilę. Pavyzdžiui, pasitikrinti kasoje, kur reikia suvesti numerį, kiek stovėta, ir jei laikas buvo viršytas, tai keleiviui bus parodyta, tuomet iškart galima ir susimokėti, dar neįlipus į automobilį.

Tikisi, kad išsispręs

Kaip teigė Eglė, Vilniuje sistema kitokia – įvažiuojant gauni kortelę, pasistatai automobilį ir eini, grįžęs eini tiesiai prie mokomato, dedi kortelę, jeigu reikia, susimoki ir važiuoji pro užkardą. „Paprasčiau ir būti negali. O čia nežinai, spėsi – nespėsi. Iš visų Lietuvos oro uostų – šis mažiausias, srautai žmonių taipogi, procedūros vyksta labai greitai – čia atskrido, čia išėjo, o aikštelėje atrodo, kad JFK oro uostas (Džono F. Kenedžio tarptautinis oro uostas) būtų“, – kalbėjo Eglė.
Ji „Palangos tiltui“ sakė, jog nemėgsta viešai kelti problemų, tačiau ši jai atrodė labai aktuali, kurią reiktų apsvarstyti su kitais palangiškiais.
„Jūs pabandykite kada nuvažiuoti, kai atskrenda lėktuvas ir pasižiūrėti. Iš tiesų labai nepatogu ir labai neapgalvota. Aš gal pirmą kartą taip pasidalinau savo mintimis, bet visai smagu padiskutuoti ir rasti bendraminčių, o dar smagiau būtų, jei tai vienaip ar kitaip išsispręstų“, – vylėsi jauna moteris.
Viena palangiškė tikino, jog teiravosi dėl šios situacijos ir jai buvo pasakyta, kad tai tik laikini nesklandumai, ketinama imtis pertvarkų stovėjimo aikštelėse.

Aikštelė bus patogesnė

Apie šią situaciją teiravosi ir „Palangos tiltas“. Kaip teigė Lietuvos oro uostų komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė, Palangos oro uoste veikia tokia pati sistema kaip ir Kauno bei Vilniaus oro uostuose. „Keleivių patogumui, kartą per parą Palangos oro uosto automobilių stovėjimo aikštelėje 10 minučių galima stovėti nemokamai – tai ypač patogu, jeigu norima atsisveikinti su išskrendančiais artimaisiais“, – akceptavo pašnekovė.
Pasak jos, aikštelėje yra viena kasa, kurioje reikia susimokėti už stovėjimą dar prieš iš jos išvažiuojant. Susimokėjus, išvažiuoti iš aikštelės skiriama 15 minučių, kurios į stovėjimo laiką neįskaičiuojamos ir neapmokestinamos.
„Apgailestaujame, kad keleivei teko patirti nemalonumų, visada atsižvelgiame į keleivių pastebėjimus bei jų įžvalgas, tad greitu metu planuojame pokyčius, kurie oro uosto automobilių stovėjimo aikštelę padarys dar patogesnę“, – patikino A. Mažeikytė.

Palangos oro uostas pradėjo veikti 1937 metais. Po dviejų metų Lietuvoje buvo atidarytas pirmasis reguliarus oro maršrutas Kaunas – Palanga.
Iš Palangos oro uosto vykdomi reguliarūs reisai į Kopenhagą (Danija), Oslą (Norvegija), Rygą (Latvija), Londoną (Jungtinė Karalystė), Varšuvą (Lenkija). Aviakompanijų LOT, SAS ir airBaltic jungiamųjų reisų dėka iš Palangos galima nuskristi į daugelį kitų Europos miestų. Vasaros sezono metu vykdomi reguliarūs reisai į Maskvą (Rusija) ir Minską (Baltarusija).

Jūsų komentaras:

Taip pat skaitykite

2021 metais pradėtas ir 2022 metų pradžioje sėkmingai įgyvendintas Palangos oro uosto rekonstrukcijos projektas, kurio pagrindinis rangovas buvo Latvijos įmonė „A.C.B.“, pelnė aukščiausią įvertinimą Latvijos statybų apdovanojimuose. 


Viena populiariausių pramogų vasarą – važiavimas dviračiu.


Jau neilgai trukus rūšiuoti atliekas kurorto gyventojams taps patogiau – artimiausiu metu planuojama įsigyti konteinerių, skirtų stiklui bei kitoms atliekoms, taip pat – maisto ir tekstilės atliekoms surinkti.


Palangos oro uoste vykstanti rekonstrukcija artėja prie pabaigos, Vakarų Lietuvos regione jau netrukus keleivius ir orlaivius bus galima priimti pagal naujausius standartus atnaujintame oro uosto aerodrome. Kodėl tai svarbu ne vien Palangai, bet ir visam regionui, ir kokią įtaką sėkmingas oro uosto darbas turi regiono ekonomikai?


Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos rangos viešą pirkimą laimėjo Latvijos įmonė „A.C.B.“, kuri rekonstravo Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo taką 2017 metais. Šio projekto metu planuojama atnaujinti taip pat ir vieną orlaivių riedėjimo taką, kai kurias perono dalis, o oro uosto darbas rudenį, tikėtina, bus stabdomas pačiam trumpiausiam reikalingam...


Praėjusių metų rudenį skelbtą Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos rangos viešą pirkimą laimėjo Latvijos įmonė „A.C.B.“, kuri jau turi analogiškos patirties rekonstruojant Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo taką 2017 metais. Šio projekto metu planuojama atnaujinti taip pat ir vieną orlaivių riedėjimo taką, kai kurias perono dalis, o oro uosto...


Lapkričio 17 dieną vykusioje Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) asamblėjoje į šios organizacijos valdybą išrinktas Lietuvos oro uostų vadovas, buvęs Palangos oro uosto direktorius Marius Gelžinis. Taryba vienija daugiau nei 500 oro uostų visoje Europoje.


Susisiekimo ministerija skelbia, jog VĮ Lietuvos oro uostų ir VĮ „Oro navigacija“ strateginiuose veiklos planuose ir investiciniuose projektuose numatyti pagrindinių šalies oro uostų rekonstrukcijos darbai, leisiantys padidinti keliautojų srautus. Didžiausios investicijos bus nukreiptos į Vilniaus, Kauno ir Palangas oro uostų infrastruktūros plėtrą.Lietuvos oro uostų tinklui...


Palangos pulsas

2017 02 27 | Rubrika: Miestas

2016-ieji Lietuvos oro uostams užtikrino lyderystę Baltijos regione Dviženkliu skaičiumi sausį išaugę keleivių srautai ir nauji skrydžiai bei įspūdingiausias praėjusių metų veiklos tempas visame Baltijos jūros regione. Tokiais veiklos rezultatais džiaugiasi Lietuvos oro uostai, kurių sėkmingas augimas buvo pastebėtas ir Didžiosios Britanijos laikraščio „The Daily...


Pasitinkant ar išlydint keleivius oro uoste norisi jausti kiek kitokias emocijas, nei tas, kurias gali sukelti nepatogumai dėl, pavyzdžiui, susidariusių kliūčių išvažiuojant iš stovėjimo aikštelės. Viena keleivė palangiškius vienijančioje socialinio tinklo paskyroje viešai iškėlė diskusiją, kaip gali būti, jog susimokėti už automobilio...


Renginių kalendorius